לאחר סדרת החיסולים של צה"ל בלבנון, כשגולת הכותרת היא חיסול נסראללה אמש (שישי) בדאחייה, הזמר אביב גפן פרסם בסטורי שלו עקיצה מפתיעה לבסיסט להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס, הידוע בתמיכתו בחמאס ובביקורת הנוקבת שהוא מותח על ישראל בכל הזדמנות אפשרית. 

גפן פרסם את רשימת המחוסלים של דובר צה"ל, תייג את ווטרס וכתב לו "משתתף בצער, רוג'ר" ("Sorry for your loss, Roger").

"כל כאלב ביג' יומו" על אמת: הנבואה של נס וסטילה והפרידה של סמו

אביב גפן עוקץ את רוג'ר ווטרס - משתתף בצערך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביב גפן עוקץ את רוג'ר ווטרס - משתתף בצערך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לא מזמן הדהים ווטרס את העולם בראיון נוסף בו ביקר את ישראל ואף הכחיש את זוועות החמאס ב-7 באוקטובר וטען כי לא נאנסו נשים ולא נרצחו תינוקות במתקפה. "אין שום הוכחה לכך", אמר ווטרס לאחר שהמראיין הטיח בו את העובדות. 

גם לאחר אותו ראיון תקף גפן את ווטרס וכתב: "לפני כמה ימים עברתי בית וכחלק מהמעבר גם מיינתי את אוסף התקליטים העצום שלי. כשהגעתי לאלבומי הסולו שלך משהו בי מנע ממני להעביר אותם לביתי החדש". היום העלית הילוך במנוע השקרים, השנאה והאנטישמיות. ‎היום החלטת לפגוע בנשים שנאנסו על לא עוול בכפן. נשים שכמו שאר החטופים לא עשו רע לאיש, רק הלכו לישון במיטותיהן. ‎מאמין שחלק גדול מהם הקשיבו לשירייך".

רוג'ר ווטרס (צילום: AFP)
רוג'ר ווטרס (צילום: AFP)

עוד הוסיף אז גפן: "איך אתה מעז לומר לעולם שלא היו מקרי אונס? שאין ילדים בשבי? על מי אתה מגן, על השטן?" המשיך. "‎להזכירך, בשישי לאוקטובר הייתה הפסקת אש, נרצחו למחרת 1,500 איש, נחטפו אנשים ובוצע אונס שהוכח לא פעם. ‎על איזו קונספירציה אתה מרמז? ‎אתה איבדת את אביך במלחמה נגד היטלר אבל אולי היטלר זה ‎קצת אתה?".