מאז ימי השמן והרזה וצמד הבטלנים לא הייתה זוגיות מושלמת כזו על המסך: אייל ברקוביץ', בעל הפה הגדול, ואופירה אסייג, שאולי מגיעה לשידורים מוכנה יותר, אבל הפה שלה לא פחות גדול. הם ניצחו אפילו את החיקוי שלהם ב"ארץ נהדרת", מי יכול לשכוח את היציאה התורנית של ברקו כשאופירה מתפוצצת מצחוק וצורחת “אני מתה".

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', קשת 12 (צילום: רונן אקרמן)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', קשת 12 (צילום: רונן אקרמן)

השניים, שהיו בזוגיות רדיופונית ממושכת בתוכנית הספורט של רדיו 102FM, לוהקו ב־2017 בהברקה של חברת קשת 12 לשעה המתה של שש אחר הצהריים בימי שישי. ההצלחה הייתה מיידית והתוכנית שברה שיאי התעניינות ורייטינג.

דווקא לאחר 7 באוקטובר, כשהעם בישראל היה זקוק למעט אסקפיזם ורוח שטות, התוכנית נעלמה מהמסך. זה התחיל, כצפוי, בהורדת עוקב הדדית ונמשך בתהיות פומביות לגבי העתיד. היו רבים שקיוו שמדובר בעוד מריבה חולפת, בהתאם לאופיים של השניים. בקשת ניסו למצוא מחליף, פעם לאופירה ופעם לברקו, אבל זה לא הלך.

ברקע היו פרסומים זרים על יחסים מעורערים בין השניים, מאחר שאסייג הופיעה על המסך עם בני זוג אחרים, ממעיין אדם עד לחיים לוינסון, שהפך במהלך הימים לבן הזוג הקבוע. במקביל, גם בתוכנית הרדיו שלהם הם הפרידו כוחות. ברקוביץ' עבר בינתיים בחוזה טאלנט לערוץ 13, ואופירה כבר לא צוחקת בפה מלא, אבל מחליפה חיוכים עם לוינסון.

תחזית ליאורה: אחרי שאופירה מצאה את הפרטנר המושלם, גם ברקו ימצא זוגיות טלוויזיונית הולמת.

אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: ערן לם)
אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: ערן לם)