הפרידה של אופירה וברקו הכתה בתדהמה את התעשייה, כשברקוביץ הודיע לקשת 12 כי לא ימשיך להגיש ‏את התוכנית עם אופירה וביקש לבטל את החוזה עם הערוץ. כמו כן, הוא גם סיים להגיש איתה את תכנית הרדיו המיתולוגית שלהם, וגם פרש מאתר One. הסכסוך של הצמד שהיה עד לא מזמן הכי חזק בביצה, תפס היום את כל הכותרות. כולם סקרנים לדעת מה סיבת הסכסוך בין השניים, לצד חרושת בלתי נגמרת של שמועות וספקולציות שרצות בתעשייה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אופירה וברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)
אופירה וברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)

כעת בנו של ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', מגיב לראשונה לפרידה של אביו מאופירה, כשהוא בוחר לשתף ציוץ הומוריסטי כדי להדליק את השמועות שרצות על סיבת הסכסוך בין השניים וכותב: ״אני מקווה שאופירה לא תדרוש מאבא מזונות״. עד כמה שזה נכתב בהומור, איך שלא תסתכלו על זה, השניים בהחלט יצרו יחד בייבי משותף שגדל וטפח להצלחה גדולה, וכעת ברקו החליט לנטוש את ״הילד המשותף״.

ליאור ברקוביץ' מגיבה על הפרידה של אופירה וברקו (צילום: צילום מסך)
ליאור ברקוביץ' מגיבה על הפרידה של אופירה וברקו (צילום: צילום מסך)

כידוע, מתחילת המלחמה נעלם ברקוביץ' מהמסכים של קשת ואופירה נאלצה להגיש תכניות אקטואליה בהתאם למצב, עם פרטנרים מתחלפים ביניהם מעיין אדם ועדי אשכנזי. לפני כשבוע, עוד ניסו בקשת לאחד בין השניים כשניסו לגשר על הפערים שנוצרו. מקורבים לברקו ואסייג טענו כי הם דווקא "משלימים פערי באופן תדיר" ואף נפגשו לארוחת צהריים יחד, אולם כעת כאמור, ניסיונות הפיוס לא צלחו והשניים מסיימים קריירה זוגית ענפה ורבת שנים יחד. 

''אופירה וברקוביץ''' (צילום: אבישי פינקלשטיין)
''אופירה וברקוביץ''' (צילום: אבישי פינקלשטיין)