השם ״אריזה משפחתית״ מעורר בחלק מאיתנו זכרונות עבר, מהתקופה בה לא היה סטרימינג וכולם צפו באותה קומדיית מצבים בפרק חדש שיוצא מידי שבוע. מרגע השידור הראשון ב-1989 דמותו של סטיב ארקל, השכן המעצבן של המשפחה, הפכה לאייקון תרבותי. לא סתם הילד החנון הצליח להותיר עלינו רושם ומאז יש לנו פינה חמה עבורו. אך כמו שהשנים עברו עלינו, כך גם ג׳ליל וייט, השחקן שמגלם את הדמות, המשיך הלאה בחייו.

וייט, שהיה רק בן 13 כשהחל לשחק את דמותו של סטיב קארל המשיך לשחק בסדרה במשך תשע שנים, עד שירדה מהאוויר ב-1998. אחרי סיום התכנית, וייט לקח הפסקה קצרה מעולם המשחק כדי ללמוד קולנוע וטלוויזיה ב-UCLA, אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס.

לאחר סיום לימודיו, וייט חזר לשחק בתפקידי משנה במגוון סדרות וסרטים בהוליווד, אך לא הצליח לשחזר את תהילתו מ״אריזה משפחתית״. עם זאת, וייט מדובב את הקול המקורי בשפה האנגלית של הדמות ״סוניק הקיפוד״ במגוון המשחקים שהוצאו על ידי סוני. בשנת 2012 השחקן ניסה את מזלו על רחבת הריקודים והתחרה בעונה 14 של ״רוקדים עם כוכבים״ האמריקאי, אך הוא הודח במקום השביעי. 

ג'ליל וייט, השחקן שמגלם את סטיב ארקל (צילום: Ethan Miller / Staff)
ג'ליל וייט, השחקן שמגלם את סטיב ארקל (צילום: Ethan Miller / Staff)

עם זאת, ג׳ליל וייט לא אומר נואש. לאחר תקופה ממושכת של תפקידים צדדיים, השחקן עלה בספטמבר עם שעשועון חדש בשם ״Flip Side״, בערוץ השעשועונים של ה-CBS. בשעשועון וייט מארח בכל פעם שני קבוצות של זוגות, שואל על בעיה חברתית מסוימת ובוחן כיצד שתי הקבוצות מרגישות כלפיי הבעיה החברתית. הצוותים מתחרים על עשרת אלפים דולר בכל פעם כשהם מנסים לנחש את התשובות המובילות של הציבור כיצד הוא מרגיש בנוגע לכך.

לא רק על הקריירה שלו וייט עבד בשנים האלה, אלא גם על החיים הפרטיים. השחקן בן ה-47, הוא אב לסמאיה בת ה-14 מזוגתו לשעבר, ברידג׳ט הארדי ואף התחתן לראשונה במאי האחרון, עם זוגתו ניקולטה רוהל. החתונה של השניים התקיימה בלוס אנג׳לנס, בחתונת קאנטרי יוקרתית, בה היו כ-180 מוזמנים בלבד. 

בריאיון למגזין People, אמר וייט: "היה לנו חשוב שכל האנשים שיש להם השפעה על חיי היומיום שלנו יהיו נוכחים בחתונה ושכל אחד מהם ירגיש כאילו הם חלק ממשהו אינטימי ומשמעותי".

View this post on Instagram

A post shared by People Magazine (@people)