הקריסה של ביונסה? אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, שנמצאת כבר שני עשורים בטופ של צמרת הכוכבים בהוליווד חווה טלטלה ענקית בעקבות פרשיית פי דידי. מדובר בסיפור מורכב וארוך עם אינספור תאוריות קונספירציה בנוגע לראפר שמרעיד את תעשיית הבידור העולמית, אולם אם נצמד לעובדות הקיימות - דידי מואשם כרגע בסחר בבני אדם, סחיטה באיומים ושידול לזנות. הראפר על פי דיווחים, היה מקיים בביתו במהלך השנים מסיבות שנקראו freak offs, בהם השתתפו לטענת רבים, האייליסטים הכי גדולים בעולם. 

פאף דדי (צילום: רויטרס)
פאף דדי (צילום: רויטרס)

באותן מסיבות מושמצות, נהגו להביא דידי ופמלייתו, לטענת כתבי האישום, נשים וגברים שעסקו בזנות מכל רחבי ארצות הברית, הכו אותם, סיממו אותם, קיימו אותם יחסי מין המוניים ותיעדו הכל במשך שנים. בפשיטה שנעשתה על אחוזותיו של הראפר, נמצאו לאחרונה 1000 בקבוקי שמן תינוקות, סמים שונים ונשקים חמים. הכל כרגע עצור ונמצא תחת השגחה. 

פאף דדי (צילום: רויטרס)
פאף דדי (צילום: רויטרס)

ואיך ביונסה נכנסת לתמונה? הזמרת ובעיקר בעלה, הראפר ג'יי זי נמנו במעגל הקרוב של דידי במשך שנים. בתמונות מעברו של ג'יי זי, ניתן לראות אותו נמצא באותן מסיבות ידועות לשמצה, והאינטרנט החל לגעוש בטענה שהזמרת הענקית ידעה הכל במשך שנים ובחרה לשתוק. השבוע נפוצו שמועות לפיהן ביונסה איבדה כארבעה מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. אז קודם כל נעדכן כי מדובר בפייק ניוז. הזמרת איבדה כמה מאות אלפי עוקבים מתחילת שנת 2024 וללא קשר לפרשייה של דידי. 

ביונסה, ג'יי זי ופי דידי (צילום:  Evan Agostini/Getty images)
ביונסה, ג'יי זי ופי דידי (צילום: Evan Agostini/Getty images)

אולם מה שהפריע לכולם, זה שביונסה ממשיכה לשדר עסקים כרגיל. בשבועיים האחרונים, ממשיכה הזמרת לעלות בעקביות לעמוד שלה תכנים שנתפסים כמנותקים הקשורים לעסקים החדשים שלה - מותג השיער שלה Cécred , לייבל הוויסקי החדש בבעלותה ופרסומת חדשה למותג הג'ינסים של Levis. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

בין שלל התגובות שהזמרת חוטפת בעמוד שלה, ניתן לראות מעריצים זועמים: "אנחנו דורשים את האמת", "למכור את הנשמה שלך היה שווה את זה?" ו"כולנו מחכים לראות את ג'יי זי נופל". ומדובר בקצה הקרחון. ביונסה הפכה לסוג של הפנים של המחאה נגד דידי. היא וג'יי זי לא מוזכרים בכתב האישום החריף נגד הראפר, אבל הרשת מתחילה לבטל אותה. היא בינתיים, לפי איך שזה נראה, לא עושה בקרת נזקים ולא עוצרת לרגע, אולי במחשבה שהסערה תחלוף.

פי דידי וג'יי זי (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
פי דידי וג'יי זי (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

אגב, אף כוכב הוליוודי ששמו נקשר בפרשיית דידי עדיין לא הגיב לדברים. נראה שכולם מחכים לראות מי הראשון שיצהיר את עמדתו ואיזה תגובות יקבל, על מנת שיוכלו לפעול בהתאם. בינתיים, הפרשייה הזו משתקת את הוליווד לאט לאט ובאופן יציב וגם מלכת הכוורת הגדולה מכולן, לא חסינה כלפי הסיטואציה המורכבת והמזעזעת. 

ביונסה  (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
ביונסה (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)