- השחקנית שירה קצנלנבוגן ובן זוגה, הבמאי אוריה קדם, נפרדו לאחר 13 שנה של זוגיות. השניים לא היו נשואים כדת משה וישראל, אבל יש להם שתי בנות משותפות, תאומות.
עו"ד רות דיין, מהצד של קצנלנבוגן: ״איני נוהגת לדון בענייניהם האישים של לקוחותיי על גבי המדיה".
עו"ד שגית ארגמן הוט, מהצד של קדם: ״אין מקום לדון על ההליכים המתנהלים בין הצדדים. מרשי מתרכז כרגע רק בטובת הבנות".

שירה קנצלבוגן. צילום: עופר חג׳יוב ואיפור תמי חג׳יוב (צילום: עופר חג'יוב)
שירה קנצלבוגן. צילום: עופר חג׳יוב ואיפור תמי חג׳יוב (צילום: עופר חג'יוב)

- דווקא אחרי שהגיעה להישג בינלאומי לסרט הוליוודי לצידו של אחד מגדולי שחקני העולם, אנתוני הופקינס, על חייה של מריה - אמו של ישו, דרך הסוכן נדב לוי, בחרה השחקנית נועה כהן לעזוב ולעבור לסוכנות של ניב עשת כהן.

נועה כהן (צילום: ניר פקין)
נועה כהן (צילום: ניר פקין)

- אירוע צדקה מיוחד נערך במיאמי ב־7 באוקטובר על ידי הבמאי דני איי. כל ההכנסות נתרמו לחיילים הפצועים ולמשפחות החטופים. איי, שעושה חיל בזירה הבינלאומית, נמצא בשלבי עריכה של "Perfect Gamble" בכיכובה של דניאלה פיק, ובקרוב אמורה לצאת גם יצירת המופת שלו, שעליה דיווחנו לכם כאן בבלעדיות במדור, "Mob Cops".

- אלברט אילוז מצא עצמו קופץ בין שני אירועים בסינמטק ת"א, כשהוא עומד במרכזם. באותו הערב נערכה הקרנת הבכורה לסרטו של חיים בוזגלו, "פרח אדום", שעוסק בזוג מבוגר שנצור בביתו שממוקם מול תחנת המשטרה המותקפת בשדרות במהלך אירועי 7 באוקטובר, בזמן שבני משפחתם נעדרים ברחבי עוטף עזה; ובמקביל הוקרן "רחל מאופקים" (כאן 11) של זהר וגנר, שמשחזר את סיפור גבורתה של רחל אדרי, שם אילוז משחק את בעלה דוד ז"ל

חיים בוזגלו, דינה פלד מנכלית הסינמטק ואלברט אילוז  (צילום: רפי דלויה)
חיים בוזגלו, דינה פלד מנכלית הסינמטק ואלברט אילוז (צילום: רפי דלויה)