קניה ווסט ואשתו לשעבר קים קרדשיאן התגרשו בנובמבר 2022. חודש אחרי, ווסט בן ה-45 היה כבר נשוי לביאנקה סנסורי אדריכלית בת ה-27. כיום, שנתיים אחר כך, השניים עומדים בפני משבר רציני שעל פי דיווחים זרים, יוביל לגירושים.

קניה ווסט ואישתו ביאנקה (צילום:  Alessandro Levati/Getty Images for Marni Srl)
קניה ווסט ואישתו ביאנקה (צילום: Alessandro Levati/Getty Images for Marni Srl)

לאורך שנתיים שלמות כולם תהו על הדמיון הרב בין קים לבין ביאנקה וניסו להבין האם ביאנקה נמצאת במצוקה, מאחר והיא תמיד יצאה עם ווסט ללא בגדים ולעיתים גם נאלצה להסתיר את איברי המין שלה באמצעות הטלפון או התיק שהיה לה. 

ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

מקורבים לזוג מספרים כי הזוג המאוהב נפרדו כבר לפני מספר שבועות, הפעם האחרונה שהשניים נראו ביחד היה ב-20 בספטמבר. סנסורי נסעה לבית הוריה באוסטרליה, בעוד שווסט טס ליפן. על פי השמועות, ווסט סיפר לחבריו כי הוא נפרד מביאנקה ומעוניין לבלות זמן לבדו כרווק ביפן. עם זאת, נכון לעכשיו, לא ידועה הסיבה הרשמית לפרידה. 

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

הפרידה שלהם לא מפתיעה, שכן כל מערכת היחסים הזאת העלתה תהייה אצל כולם. השמועות טוענות כי ווסט נישא לביאנקה רק בגלל שהיא דומה פיזית לקים וביאנקה מרשה לו לעשות כל העולה על רוחו, יחד עם הלבוש החשוף וה״מעליב״ שבו הוא מלביש אותה על מנת לפגוע בה. בעבר כבר משפחה של סנסורי התבטאה נגד ווסט וכעת נראה שהיא נמצאת יחד עם משפחתה במקום טוב יותר.