- השחקן בן יוסיפוביץ', המוכר מ"קופה ראשית" כגון, בן זוגו של אוצר בנה של כוכבה ומי שכיכב בחתונה הגאה בסדרה, התחתן בדיוק לפני שנה עם בן זוגו אסף ינקי בחתונה גאה - הפעם במציאות, כשנועה קולר (שירה שטיינבוך מהסופר) היא שחיתנה אותם. השבוע שיתף יוסיפוביץ' שהוא ובן זוגו חוו תקרית הומופובית באילת, בזמן שהיו בטיילת עם שתי האחייניות שלו. אחד המוכרים תקף את יוסיפוביץ' ובן זוגו בקללות הומופוביות ואיחולי שנאה. יוסיפוביץ' ההמום, באמת אדם נדיר, בחר שלא לענות. "אני תמיד אבחר בטוב, כך כתב". מלך אמיתי.

יוספוביץ', למה לא שיתפת את כוכבה, שתיתן לו בראש?
"אכן עברנו אירוע לא נעים במהלך החג. אבל הוא מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאחל לכולנו שנדע ימים טובים ובריאים, של ביטחון, שלווה ואהבת חינם".

- כוכבת הרשת לי אלון, שמוכרת בזכות פוסטים נוצצים על אופנה ולייף סטייל, נדרשה לאחרונה לסכסוך שלא קשור כלל לעולמות הסטייל, אלא לעולמות הכוח והפוליטיקה. בן דודו של אביה, מיכאל מירלשוילי, אחד האנשים המשפיעים במדינת ישראל ואביו של בעלי ערוץ 14, יצחק, נתבע על ידי שבתאי אלון, אביה.

בתצהיר שהגיש אלון האבא לבית המשפט הוא טוען, בין השאר, כי מירלשוילי חייב לו כ־50 מיליון שקל. הדוגמאות שהוצגו בפני בית המשפט תוארו בכתבה שפרסם בעבר כתב "דה מרקר" גור מגידו. מירלשוילי, מנגד, הגיש תביעה נפרדת שבה הוא דורש משבתאי אלון ומבנו, יוסי, לשלם לו 10.5 מיליון שקל. שתי התביעות מתנהלות בבית המשפט המחוזי בת"א.

לי אלון מצידה העלתה מספר התייחסויות מעורפלות, אך חדות, לרשתות החברתיות, שבהן אמרה: "במקום שמאחדים את המשפחה - לפעמים מפרידים", ו"כוח אמיתי לא נמדד רק במעמד, אלא גם במעשים". העוקבים של אלון לא נשארו אדישים והחלו לשלוח שאלות. חלקם ניסו לברר מי עומד מאחורי הדברים המסתוריים, בזמן שהאחרים החלו לתמוך בה ולקרוא לה להמשיך להתבטא. "לכי עם האמת שלך", כתב אחד מהם.

אלון בחרה לא להגיב.
מטעמו של מיכאל מירלשוילי לא התקבלה תגובה.

לי אלון (צילום: דנה וינשמן)
לי אלון (צילום: דנה וינשמן)

- הדוגמנית והמאפרת קטיה גלזירינה הצטלמה לטובת קמפיין סתיו־חורף של רשת הנעליים היוקרתית לאפייט איטלי, המתמחה בנעלי נשים אופנתיות המיוצרות באיטליה.

קטיה גלזירינה ללאפייט איטלי (צילום: גיא למר)
קטיה גלזירינה ללאפייט איטלי (צילום: גיא למר)