אן אברהמי הצטלמה כפרזנטורית למותג האופנה fashion club ודיברה על ההצלחה שאחרי "המירוץ למיליון", ההחלטה להפריד כוחות מבחינה קרייריסטית מאחותה לי, הקשיים עם בן הזוג שנאלץ לראות אותה מפלרטטת על המסך מול כל המדינה עם סהר קורן והכסף הגדול שהיא קיבלה ונעלה אותו ישר בחיסכון. צפו:

אן אברהמי בראיון (צילום :יח"צ)

אנחנו היום בקמפיין שלישי ל-fashion club, המותג שאני פרזנטורית שלו. 

איך זה מרגיש להיות פרזנטורית פתאום?
"זה מרגש. יש סיפור מצחיק לעובדה שאני והמותג הזה מחוברים. כשהתחלנו את המירוץ למיליון עשו לנו סטיילינג. עכשיו, אני צבע תכלת וקשה למצוא מלא בגדים בצבע הזה. יום אחד עשיתי גבות ואחר כך חיכיתי למונית, וראיתי חנות של fashion blub עם סט ספורט תכלת. יצאתי משם עם 5 שקיות. זה אגב היה הסט הראשון שהצטלמתי איתו לאודישן הראשון. 

טוב אחרי שהסתיימה העונה, נחשף שאת ולי אחותך התפצלתן לסוכנויות שונות. מה הוביל להחלטה?
"איזה פיצול! את יודעת, ראיתי בעצמי את הפוסט וחשבתי לרגע שבאמת קרה משהו והתפצלנו. החלטנו ללכת כל אחת לסוכנות שונה כדי שכל אחת באמת תקבל את ה-100 אחוז שמגיע לה. לי ולאחותי יש אופי מאוד שונה, רצונות קרייריסטיות שונות, אני יותר מדבר אלי להיכנס לטלוויזיה ולהנחיה בע"ה, ואחותי יותר מדבר אליה לדבר על החיים האישיים שלה, לשתף ולהראות מה שהיא עושה, אז את רוצה שמי שאת בידיים שלו, יעשה את זה בצורה הכי נכונה. כל אחת בחרה את האיש מקצוע המתאים עבורה".

אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)
אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)

ראינו את הקשר החזק שלכן בתכנית ובכל זאת, אין חשש שאחת תצליח יותר מהשנייה בעולם שהוא תובעני מלכתחילה?
"זה לא שכל אחת יכולה להצליח באותה מידה. ברור שאחת תצליח יותר בתחום כזה או אחר, השאלה במה נמדדת הצלחה. אחותי מאוד קשורה ומחוברת לעסק שלנו באסתטיקה וגם אני, אבל שם היא מובילה ואני הייתי רוצה להוביל בדברים אחרים. אבל הכי חשוב שיש בינינו פרגון  מלא ותמיכה הדדית ומבחינתי הצלחה שלה, זו הצלחה שלי ולהפך".

את ובן זוגך עשיתם קאמבק. במהלך התכנית את וסהר פלירטתם והייתם מאוד צמודים. איך הוא הגיב לזה?
"ואי ואי ואי, איך הוא הגיב? אל תזכירי לי את זה כי אם הוא יראה את זה הוא יהרוג אותי. תשמעי זה באסה, הוא התעצבן. אני לפעמים חושבת על זה ואומרת לו 'די וזה איזה שטויות קבל את זה, זה היה לפני שנתיים', אבל אם עכשיו אני רואה אותו בטלוויזיה עם פצצת על חלל בפלירטוטים וזה, את יודעת מה אני עושה לו? אני גומרת אותו. אז לא יודעת, הוא מקבל את זה סבבה, הוא גבר ואני הכי רוצה לתת לו את הביטחון שבעולם והוא השותף שלי לחיים, אין לזה ספק כבר".

אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)
אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)

כבר שאלנו אותך, אבל עכשיו הכסף נכנס באופן רשמי, אז מה את הולכת לעשות איתו?
"האמת שידעתי מהיום הראשון מה אני עושה עם הכסף, עוד לפני שזכיתי. אני נותנת מעשר לחיילים פצועים, לשיקום החיילים. אני חושבת שזה מביא ברכה לכסף. כסף מושך כסף ואני מאמינה שאם את עושה מעשים טובים ואת מאמינה שזה יוביל אותך לנקודה טוב יותר, אוטומטית זה נותן לך עוד יותר.

הכסף כבר בפק"מ. מלכה מהבנק התקשרה איך שהגיע הצ'ק ואמרה 'אן הריבית תהיה לך טובה, תגיעי'. וזהו סגרתי את זה בפק"מ. אני מקווה שנה הבאה בע"ה לקנות דירה, ומי יודע? אולי נעשה עוד מיליון עד שנה הבאה". 

אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)
אן אברהמי ל-fashion club (צילום: יח''צ)