לאחר שהשף ארז קומרובסקי, תקף בחריפות את ניב גלבוע וטען כי הוא הביא נזק לתעשיית האוכל וכינה אותו כ״חבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר. איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים״, גלבוע מחליט להגיב.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Erez Komarovsky‎‏ (@‏‎erezkom‎‏)‎‏

בסרטון שעלה לאינסטגרם אמר מבקר האוכל: ״קראתי איפשהו שאחד הטבחים פה כועס עלי מאד על כתבה מלפני שנתיים, שבה חשפתי שמישהו מרמה בכמויות השווארמה״. עוד ציין כי בדרך כלל הוא לא נוהג להגיב אך הפעם הוא הצהיר כי הוא מתכוון להגיב בהרחבה בתוכנית שלו שתשודר ביום ראשון בערוץ I24NEWS. הכתבה המדוברת, אכן צולמה לפני כשנתיים ושודרה אתמול בשידור חוזר ב"הצינור". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎i24NEWS‎‏ (@‏‎i24news_he‎‏)‎‏

בין הדברים שכתב השף: ״עוד ועוד אנשים הביאו לידיעתי שהאיש הנורא הזה הופיע שוב בביקורת השווארמות המתישה שלו בצינור. במשך שנים ניב גלבוע מתהלך כחבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר. איש קטן , חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים . איש שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטרה לחמם. הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת הפשוטה: שהאיש הזה חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי. אני כמובן מאחל לו בריאות ואריכות ימים״.

ארז קומרובסקי (צילום: מיכה לובטון)
ארז קומרובסקי (צילום: מיכה לובטון)