פיינליסט "האח הגדול" ארז איסקוב ממשיך לנצל את המומנטום - עוד בזמן שהוא מצטלם לעונה החדשה של "גולסטאר" בפיליפינים, כבר מחכה לו חוזה נוצץ בארץ.

על פי דיווחו של ערן סוויסה, איסקוב נבחר להיות הפרזנטור החדש של מותג התכשיטים MONDO, בעסקה שמוערכת בכ-200 אלף שקלים. זהו הקמפיין הראשון שלו מאז סיום העונה האחרונה של "האח הגדול", וסימן רשמי לכניסתו לעולם הפרסום.

ארז איסקוב (צילום: אינסטגרם)
ארז איסקוב (צילום: אינסטגרם)

הצילומים לקמפיין צפויים להיערך לאחר שובו של איסקוב לארץ, כשהוא מצטרף לשורה של חברים מהעונה - מאי ערב, יובל לוי ושון יפישין - שכבר כיכבו בקמפיינים דומים עבור מותגים בתחום. נראה שגם מחוץ לבית ובמגרש, ארז איסקוב יודע איך לשחק נכון את הקלפים.

רק לפני כשבוע דיווחנו על התחרות בין איסקוב ליובל לוי ש"לא נגמרת". לפני כחודשיים השניים ישבו על ספת הגמר של "האח הגדול" והתחרו ראש בראש על המקום הראשון - ומיליון השקלים. אלא שלאחרונה נחשף כי מאחורי הקלעים התנהלה תחרות נוספת - מי מהם יכבוש את תפקיד השגריר הבא של מותג האופנה הישראלי Mainstream. התוצאה? גם הפעם לוי קטף את המקום הראשון, והותיר את איסקוב מאחור.

יובל לוי (צילום: מרגריטה דוידו)
יובל לוי (צילום: מרגריטה דוידו)

בשבועות האחרונים בחנה חברת האופנה את מועמדיהם לשמש כשגרירים החדשים של המותג, כשברשימה הופיעו שני שמות חמים במיוחד - לוי ואיסקוב כאמור. לאחר התלבטות ממושכת, הוחלט ללכת עם לוי, שזכה לאהדת הקהל. הקמפיין, שמוערך במאות אלפי שקלים, יניב עבורו חוזה של חצי שנה בשווי 200 אלף שקלים - שיצטרף לסכום הזכייה הנדיב שגרף בגמר.