לאירוע בסדר גודל כמו שהרימו לרומי עפרון בחמישי האחרון, מקובל בימנו להחליף לפחות 3 שמלות כלה, וכך היה. עפרון, שאותה אנחנו עוד זוכרים היטב בתור האקסית המיתולוגית של עומר אדם, התחתנה בחמישי האחרון עם איש העסקית נדב פתאל (כן זה מי שאתם חושבים שזה), באירוע אליו הגיעו כל המי ומי. 

הכלה החליפה שלוש שמלות כלה היו סך הכל, מספר צנוע, ואם לומר את האמת היא לא אכזבה באף אחת מהבחירות. החלטנו לערוך סקירה קצרה.

את השמלה הראשונה עיצבה עבורה ענבל דרור ואהבנו אותה במיוחד. שמלת סטרפלס אלגנטית לה התאימו כפפות ומעין צעיף קולר ארוך שנכרך סביב צווארה. אצילית ויפה. להשלמת הלוק הנקי היא ענדה עגילי יהלומים שעוצבו במיוחד עבורה אצל יפה עובד, ונעלה נעליים של בית האופנה ג'ימי צו. 

השמלה השנייה הייתה גם היא של המעצבת ענבל דרור, סגנון מאוד דומה אך יותר קלאסי. חלקה העליון בנוי ממחוך מרובע, והחלק התחתון מחצאית נפוחה ויפה, ממש כמו סינדרלה. ללוק הזה ענדה זוג עגילי יהלומים 3 קראט ושרשרת טניס משובצת לבבות יהלומים, ונעלה נעלי עקב של סאן לורן.

View this post on Instagram

A post shared by Naor Appel (@naorappel)

הלוק השלישי והאחרון שהיה מיועד להמשך הערב, ולריקודים עד אור הבוקר היה שמלה סקסית שגם אותה עיצבה עבורה ענבל דרור. את הלוק היא השלימה עם נעלי עקב נמוכות של שאנל

רומי עפרון (צילום: נאור אפל)
רומי עפרון (צילום: נאור אפל)

אם תהיתם מי היה אחראי להרכבת הטוטאל לוק- החל מהתאמת התכשיטים ועד בחירת הנעל המושלמת לכל הופעה זו היא לא אחרת מהסטייליסטית אור לוזון, שנהייתה אוטוריטה בתחום. על עיצוב השיער ניצח אדיר יעקב ועל האיפור המושלם נאור אפל.