אמש חגגו מישל גרציג ובחיר ליבה טיבו קרוטואה את קדם חגיגות החתונה בדרום צרפת, כשטקס החתונה הרשמי ייערך היום בערב. החברים הטובים והיפים של הזוג עלו על טיסה לקאן לפסטיבל חגיגות מתמשך שהתחיל אתמול בערב.

אנה זק ומישל גרציג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק ומישל גרציג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האירוע נערך במקום הטבעי והרומנטי ביותר- חוף הים, כהחתן והכלה לבשו שניהם לבן, והאורחים התבקשו להגיע בשמלות וחליפות בצבעי פסטל. הייתה אורחת אחת שבלטה במיוחד, אחת משלנו- אנה זק שהגיעה למסיבה בלוק מנקר עיניים

אנה הגיעה לבושה בשמלה שתפרה עבורה המעצבת אוריה עזרן במיוחד לכבוד המאורע. השמלה בצבעי פסטל, על גווני הטורקיז העדין והוורד, קיצית, סקסית ומשגעת. 

View this post on Instagram

A post shared by Oria Azran (@oriaazran_)

"תפרתי לה במיוחד את השמלה, והיא גם ניתנת להשכרה", מספרת לנו אוריה עזרן, "כפי שניתן לראות טרנד של הפרחים שכעת בשיאו, בחרתי דווקא לקחת אותו למקום מעט אחר ולשים אותו לא במרכז הבגד אלא על היד. ויש לה מלמלות על הכתף באותם צבעי פסטל של השמלה. הבד של השמלה הוא מפשתן וסריג".

אין דברים כאלה: אנה זק בשמלה של אוריה עזרן (צילום: יחצ)
אין דברים כאלה: אנה זק בשמלה של אוריה עזרן (צילום: יחצ)

נכון, אנה זק היא מודליסטית נפלאה וסביר להניח שתראה טוב עם כל פיסת בד שיניחו עליה, אבל יש כאן את אחת השמלות הכי שיקיות ומדליקות שיצא לנו לראות העונה, מעין שילוב של גאונות, בין חצוף לקלאסי. השתגענו עליה.