איי שם בחופים היפים של קאן חלו אתמול חגיגות החתונה של הזוג היפה מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. השניים התחתנו אמש בחתונה מפוארת בריביירה הצרפתית וחברים רבים הגיע מעבר לאוקיינוס כדי לשמוח בשמחתם. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בעודנו משתוקקים לראות את התמונות של החתן והכלה, שהחרימו מכלל האורחים בחתונה את מכשירי הטלפון שלהם על מנת למנוע תיעוד של האירוע, לפחות אנחנו מצליחים ליהנות מהלוקים של האורחים שהספיקו לתעד כמובן את הלוק רגע לפני יציאתם לחתונה ולשתף ברשתות החברתיות. בכל זאת, היינו צריכים למצוא סיבה לשפשף את העיניים. 

הורסת: עומר נודלמן (צילום: מתוך אינסטגרם)
הורסת: עומר נודלמן (צילום: מתוך אינסטגרם)

עומר נודלמן הגיע לקאן בשמלה שתפרה לה במיוחד לכבוד האירוע ובעיצוב אישי , המעצבת נוי אליהו. "היה לנו חשוב להעביר דגם שיתאים ליעד ולאירוע שיהיה קליל אבל עדיין מרשים מאוד" סיפרה לנו נוי עוד היא מוסיפה: "רצינו מאוד צבע קיצי כי האירוע התחיל בצהרי היום.. עומר רצתה ללכת על גוונים הכחול והגענו יחד לשיפון משי בצבע שמיים". את השמלה שלבשה נודלמן תוכלו להשכיר בקרוב מאוד. 

עומר נודמן (צילום: אינסטגרם)
עומר נודמן (צילום: אינסטגרם)

אשת הרב (גיא זוארץ)- יעל בר זוהר הגיעה גם היא בשמלה בגווני תכלת של המעצב ויוי בלאיש. השמלה שלבשה בסגנון בוהו מבד שיפון משי ותחרת סולטיס קצרה מקדימה וארוכה מאחור משובצת קריסטלים. גם את השמלה הזאת תוכלו להשכיר. 

יעל בר זוהר (צילום: יחסי ציבור)
יעל בר זוהר (צילום: יחסי ציבור)

אנה זק שהצליחה לחרפן אותנו כבר במסיבת טרום החתונה שהתקיימה יום קודם, גם אתמול הגיעה בלוק מסחרר כשלבשה שמלה של המעצבת אוריה עזרן. 

View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)