אנחנו כבר רגילים לראות סלבריטאים מהעולם שנוהים לתקוף את ישראל ברשתות החברתיות, מאמנים כמו רוג'ר ווטרס שידוע בשנאתו למדינה ועד בלה חדיד שמרבה בפוסטים של שנאה. לפני כשנתיים אורחת חדשה הצטרפה לרשימת התוקפים של ישראל - אך כעת, היא הופכת לפרזנטורית של חברת ענק בארץ הקודש.

קנדל ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קנדל ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

במאי 2021 הצטרפה לרשימת המתקיפים באופן מפתיע קנדל ג'נר, הבת למשפחת קרדשיאן המפורסמת - חברה של האחיות חדיד העלתה פוסט נגד ישראל. זה לא דבר שבשגרה שבנות משפחת קרדשיאן - ג'נר מתעסקות בפוליטיקה, וזה כמעט ומעולם לא קרה. גם כשאבא שלה, שהפך לפני כמה שנים לקייטלין ג'נר החליטה להתמודד לתפקיד מושלת קליפורניה היא לא הגיבה, אך בחרה שכן לשתף פוסט בסטורי שלה אבל הסירה אותו לאחר כרבע שעה.

כעת, שנתיים אחרי הפוסט בו קראה "לא להתעלם מהדיכוי הפלסטיני" ג'נר הופכת לפרזנטורית בישראל. אחת ההכרזות הגדולות והמעניינות בתחום היופי: המותג לוריאל פריז  מצרף שגרירה עולמית חדשה, דוגמנית העל, קנדל ג'נר, יזמית צעירה מתעשיית האופנה ואייקון תקשורתי. 

קנדל ג'נר (צילום: יחצ)
קנדל ג'נר (צילום: יחצ)

קנדל ג'נר מ"משפחת קרדשיאן" מדורגת לפי מגזין פורבס כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם. לקנדל פלטפורמת מדיה גלובלית משלה, עם 350 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. בנוסף לכך, היא עורכת ראשית. עם החלטה מלאה על מה שהיא חולקת עם העולם, היא מעוררת נשים להיות עצמן ולחלוק את חייהן בתנאים שלהן. בישראל, יעלה הקמפיין הראשון של קנדל בספטמבר הקרוב, לרגל השקת מוצרי איפור חדשים של לוריאל פריז.

קים קרדשיאן וקנדל ג'נר (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
קים קרדשיאן וקנדל ג'נר (צילום: Kevin Winter/Getty images)

"אי אפשר למחות למען שוויון גזעי וזכויות להט"בים, לגנות שחיתות ומשטרים מתעללים, ולהתעלם מהדיכוי הפלסטיני. זה לא מתסדר. אי אפשר לבחור איזה זכויות אדם חשובות יותר". כך נכתב בפוסט שדוגמנית העל שיתפה. כאמור לאחר דקות ספורות נמחק הסטורי המדובר, וסיבה מסויימת הדוגמנית לא רצתה להשאיר זכר לעניין ואף הצליחה להסיר את כל הפוסטים בהם היא מתוייגת באינסטגרם, אך היא כנראה טרם למדה שמה שעולה לרשת - נשאר בו לעולם.