אחרי שנתיים בהן שתקה ולאחר שבמוצ״ש האחרון צפינו בה משתפת בחדשות 12 על המצוקה הנפשית והקושי שעברה בעקבותם החליטה לסגור את העסק, המשפיענית אלין כהן השיקה אמש מחדש את מותג הקוסמטיקה שלה ״Aline Cohen Cosmetics״ באירוע השקה נוצץ בו הנוכחים התבקשו להגיע בלבן. 

אלין כהן והמשפחה (צילום: שוקה כהן)
אלין כהן והמשפחה (צילום: שוקה כהן)

 
לאירוע הנוצץ הגיעו לא מעט מחברי הביצה ביניהם: רותם כהן, עדן מאירי, שר פיטנס ובעלה, ירדן אדרי, מאור אדרי, אוריה עזרן, רומי פרנקל, נטלי דדון, טיטי איינו, דרור קונטנטו, קארין עלייה, אירה דולפין, ספיר קשתי, שרית פולק, ליאל אלי, קייסי זפטה, אלירן וסינדי דזן, אסי בוזגלו ועוד ועוד. הלכנו לבדוק את הלוקים של כוכבי הסלבס, שכאמור הדרס קוד המתבקש היה: לבן.

אלין כהן

כלת האירוע האמיתית הגיעה לאירוע בלוק שעיצבה עבורה אוריה עזרן, שאתם כבר יודעים את דעתנו עליה- כלומר, אי אפשר לטעות עם הבחורה הזאת. ולמרות שהאורחים הגיעו בלבן כולם, ללא ספק אוריה כיאה לאוריה הצליחה לגרום לבחורה שכל הערב הזה לכבודה להיות הבולטת ביותר במקום גם כשוכלם לבשו את הצבע החגיגי סביבה. אוריה עיצבה עבורה שני לוקים בלבן כמובן, מדויקיים ומושלמים שישבו עליה פשוט וואו. חייבות לומר שהלוק הראשון בעיקר הפיל לנו את הלסת.

הלוק השני שלבשה אלין בעיצובה של אוריה עזרן (צילום: עומרי לוי)
הלוק השני שלבשה אלין בעיצובה של אוריה עזרן (צילום: עומרי לוי)

מירי כהן

אמה של אלין, שהיא כבר לגמרי משפיענית בזכות עצמה, לבשה לאירוע שמלת סטרפלס מחוך של דניאל אלבז, לבנה כמובן, שאם אתם מתחתנות העונה היינו ממליצות לכן להעיף מבט מקרוב.

טניה לאורן

יוצאת הישרדות טניה לאורן הגיעה בלוק בובתי בלבן: חולצה של ברשקה, חצאית מזארה ונעלי עקב. 

רומי גיאור

רומי הגיעה להשקה בלוק שעפנו עליו ורצינו ממש לציין לחיוב. היא לבשה שמלה סטרפלס חצויה- שחור ולבן של המעצבת וולר, תיק של מיו מיו ונעלי עקב. עפנו על הלוק

קארין עליה

הדוגמנית המהממת ויוצאת האח הגדול שלא שמענו ממנה כבר תקופה, הגיעה להשקה בטוטאל לוק של זארה- פשוט אבל מוצלח. 

היו מי שלא נשמעו להוראות:

רומי פרנקל

רומי אנחנו מתים עלייך, אבל מה להיות שונה מהנוף?! הדוגמנית המעלפת הגיעה להשקה בה כולם התבקשו להגיע בלבן בטוטאל לוק שחור: טופ של פיקס (לו היא פרזנטורית) בלייזר של זארה, מכנס של naked תיק של זאדיג ונעליים של סטיב מאדן.

ספיר קשתי

גם לקשתי יש כנראה חוקים משלה, יוצאת הישרדות הגיעה להשקה במכנס כסוף של קסטרו, בגד גוף שחור ותיק שחור של פראדה.

ונחזור ללוקים בלבן: