קים קרדשיאן, שבימים קשים אלה עומדת לצד ישראל ומפרסמת לא פעם זאת באופן די מובהק בחשבון האינסטגרם שלה (364 מיליון עוקבים!) ואף כתבה באחת הפעמים: ״הודעה לחבריי היהודים שהם משפחתי, אני אוהבת אתכם, אני תומכת בכם. שמעתי עד כמה אתם מפחדים בימים אלה, ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה״ משיקה מוצר חדש. בעקבות התמיכה שהביעה מספר פעמים בישראל, וגם כי רצינו הפוגה קומית קטנה בשבילכם החלטנו לספר לכם עליו בתקווה שנצליח להעלות לכם חיוך קטן. 

תומכת בישראל ואנחנו אוהבים אותה (צילום: אינסטגרם)
תומכת בישראל ואנחנו אוהבים אותה (צילום: אינסטגרם)

בסרטון הומוריסטי חדש היא השיקה את את ״חזיית הפטמה האולטימטיבית״ החדשה של המותג בבעלותה- סקימס - כן, קראתם נכון - קרדשיאן  הודתה למעשה שהיא אמנם ״לא מדענית״ אך עומדת להשיק מוצר שיעניק לכן את המראה ה״קשיח״ הזה מבלי שתצטרכו להפעיל את המזגן.

"הטמפרטורות של כדור הארץ מתחממות יותר. מפלס הים עולה. יריעות הקרח מתכווצות. ואני לא מדענית, אבל אני מאמינה שכל אחד יכול להשתמש במערך הכישורים שלו כדי לעשות את שלו", אמרה בסרטון. "בגלל זה אני מציגה חזייה חדשה לגמרי עם פטמה מובנית. אז לא משנה כמה חם בחוץ, אתן תמיד תיראו כאילו שקר לכן." היא המשיכה, "יש ימים שהם קשים, אבל הפטמות האלה קשות יותר. בניגוד להרי הקרח, אלה לא הולכות לשום מקום".

קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

אם הסרטון שכנע אתכן- חזיית הפטמה תהיה זמינה רשמית באתר Skims ב-31 באוקטובר - ולמרות שזה אולי לא נראה כמו מוצר שיהפוך את העולם למקום טוב יותר, 10% מהמכירות מה-Ultimate Nipple Bra ייתרמו ל-1% עבור Planet, "רשת גלובלית עם אלפי עסקים וארגונים סביבתיים הפועלים יחד כדי לתמוך באנשים ובכדור הארץ".

את הפרסומת האדירה שהעלתה כתבה עבור קים הקומיקאית מישל וולף, אבל למרות ההומור המוצר עצמו הוא לא בדיחה. המראה חסר החזייה הפך בשנים האחרונות מפאשן אופנתי לחלק בלתי נפרד מהאסתטיקה של האישה חסרת המאמץ, לפחות בחלקו. עם זאת, בעוד שאת עשויה לחשוב שהדרך הקלה ביותר לחקות את המראה היא למעשה ללכת ללא חזייה, חלק מהנשים עם חזה גדול יותר לא יכולות לעשות זאת בנוחות. הבעיה נפתרה!