הדוגמנית היפיפייה והשורדת בדימוס אלה איילון שנמצאת כבר תקופה ממושכת מעבר לים, השיקה לא מזמן זוגיות טרייה עם ג'יימס בארט, איש עסקים אוסטרלי ולוהט בן 36. איילון שחיה בשנים האחרונות על קו תל אביב-לוס אנג'לס, הכירה בעיר המלאכים את בן זוגה הטרי, ומזה כחודשיים וחצי מתחזקת זוגיות עמו.

אלה איילון, ג'יימס בארט (צילום: פרטי)
אלה איילון, ג'יימס בארט (צילום: פרטי)

כעת היא בביקור בארץ ולכבוד חג הפורים עלתה על תחפושת שבוודאות משכה את עיניהם של כל עוברי האורח סביבה. איילון התחפשה לליצן (בלבוש מינימלי ביותר) והציגה גזרה מושלמת כהרגלה. התחפושת של מותג האופנה ״Dolls kill״ בנוי מחלק של תחתון וחלק של מחוך. 

אלה איילון מחופשת לליצן (צילום :פרטי)

את התחפושת שלבשה איילון אמש למסיבה בתל אביב, היא שחזרה ממסיבה ׳ליל כל הקדושים׳, במיקום קצת יותר שווה מזה שהגיעה אליו אתמול. לפני כמה חודשים היא הוזמנה למסיבת הלווין פרטית של השחקן והבימאי ג׳ורג׳ קלוני עם הכוכבים הכי לוהטים בהוליווד. המסיבה היתה בחסות הטקילה קאסאמיגוס שבבעלותו, ואליה נהרו האיי ליסטים של אל איי, החל מג׳סטין ביבר, אוסטין באטלר, מייגן פוקס, סינדי קרופורד פריס הילטון ועוד. 

במסיבה פגשה איילון את ג׳סטין ביבר וסיפרה לנו שהוא שאל מאיפה היא, ״חיבק אותי ואמר שהוא מאוד אוהב ותומך בישראל״ ואחרי זה שיתפה שהוא אפילו צילם אותה בטלפון שלו, ועם תחפושת כמו שלה אנחנו לגמרי מבינים אותו. 

ג׳סטין ביבר מצלם את אלה איילון במסיבה פרטית אצל ג׳ורג׳ קלוני (צילום :פרטי)