אחרי שרק השבוע זאת תהיה הפעם השלישית שאנחנו כותבים עליה, אפשר כבר לומר שסידני סוויני היא לגמרי חביבת המדור. בתחילת השבוע נגנבנו כשהיא עלתה על לוק עם גב חשוף של מיו מיו והסתובבה ברחבי ניו יורק, לאחר מכן היא עלתה לכותרות כשהגיעה למט בפאה שחורה שגרמה לנו לתהות האם אולי מדובר בבילי אייליש? וכעת היא שוב מהפנטת אותנו כשהיא מסתובבת בעיר הגדולה וחושפת רגליים ארוכות במיוחד במכנסיים קצרצרים מטאליים וגרביונים עד הברך.

סוויני, בת 26, משכה תשומת לב רבה (ובטוח לא רק את שלנו) כשטיילה אמש (ד׳) ברחובות גראמרסי בניו יורק, אחרי הופעתה בנשף המט מוקדם יותר השבוע.

השחקנית נראתה מדהים במכנסיים קצרים משובצים בחרוזים בצבע אפור מתכתי וחולצת משי נוצצת, מעוצבים כמובן כמו גם בלוק הקודם (וזה שלפניו) על ידי מיו מיו. סידני הציגה את רגליה המחוטבות בזוג גרביונים שקופים עד הברך ונעלי סטילטו ג'ימי צ'ו Ixia 95 לבנות, ששוויין 750 ליש"ט או בשקלים כ-3,500 שקלים.

כוכבת הוליווד ענדה בלייזר כסוף נוצץ מעל חולצתה השקופה ושילבה את הלוק עם תיק לבן מסוג Cinch M של ג'ימי צ'ו ומשקפי שמש. סידני שמרה על מראה פשוט עם איפור טבעי והורידה את פאת הפייג' הכהה שלה כדי להראות את שיערה הבלונדיני ואנחנו חייבות לומר שככה הרבה, אבל הרבה יותר טוב.

הלוק האופנתי של סידני מגיע כאמור אחרי שהרשימה בנשף המט בתור ברונטית בשמלה כחולה מרהיבה של המעצבת מיו מיו. זה היה שבוע מרגש לשחקנית, שכן הוכרז כי היא מיועדת לגלם את המתאגרפת כריסטי מרטין בסרט ביוגרפי בבימויו של הבמאי דייויד מישו. הסרט הביוגרפי בכיכובה של שחקנית אופוריה כמתאגרפת בהיכל התהילה יוצא לשוק בפסטיבל קאן הקרוב. השחקנית שזכתה למועמדות לאמי פרסמה קישור באינסטגרם לכתבה שאישרה את תפקידה בסרט, ואמרה שהיא "נרגשת ומוחמאת לספר את סיפורה העוצמתי של כריסטי".

"התאבקתי ועשיתי קיקבוקסינג מגיל 12 עד 19", סיפרה סידני בכתבה על ההכנות שלה. "מגרד לי לחזור לזירה, להתאמן ולשנות את הגוף שלי. הסיפור של כריסטי אינו קל, הוא תובעני פיזית ורגשית, יש הרבה משקל לשאת. אבל אני אוהבת לאתגר את עצמי."

היא הביעה את הערצתה למרטין ולאישורים שלה, ואמרה, "כריסטי מרטין לא רק הכשירה את האגרוף הנשי, היא התגברה על סטריאוטיפים מגדריים ונלחמה בהתעללות רגשית, פיזית וכספית. אני נלהבת מעולם הלחימה, הסיפור של כריסטי שופך אור על עלייתה המדהימה לפסגה תוך הצגת המאבקים של תהילה מאחורי הקלעים." מה נאמר, מחכות לראות אותך בתור מתאגרפת סידני, בטוחות שזה יהיה לך הולם!