עבור קייט מידלטון, מדובר ללא ספק באחת הקלאסיות הגדולות של הלבוש המלכותי. בטקס "טרופינג דה קולור" הצבאי המסורתי של השנה, נסיכת ויילס הידועה בנטייתה לשחזר הלבשות אהובות, הפתיעה כשהגיעה לבושה בשמלה לבנה מוכרת, אך עם עדכון קל שהעניק לה מראה חדש.

וויליאם וקייט יחד עם ילדיהם ועם מלך ומלכת בריטניה (צילום: BENJAMIN CREMEL/AFP via Getty Images)
וויליאם וקייט יחד עם ילדיהם ועם מלך ומלכת בריטניה (צילום: BENJAMIN CREMEL/AFP via Getty Images)

היא מלכת ה-rewear המלכותית, קייט מידלטון חזרה באורח מפואר לאור הזרקורים בטקס "טרופינג דה קולור" 2024 ביום שבת האחרון, לבושה בשמלה לבנה של מעצבת האופנה הבריטית ג'ני פקהאם עם עיטורי חגורה שחורה וקשר תואם בצוואר.

וכפי שמעריצים חדי-עין מיהרו לציין ברשתות החברתיות, נראה שנסיכת ויילס עדכנה הלבשה מועדפת ישנה לקראת האירוע המיוחד הזה.

לפני הכתרתו של המלך צ'ארלס במאי 2023, קייט לבשה סגנון דומה מאוד לארוחת צהריים וסיור הליכה בארמון באקינגהם, שאז שילבה אותו עם סנדלי עקב שחורים, קלאץ' סטן של פראדה ועגילי הפנינים של המלכה אליזבת השנייה מבחריין. לטקס "טרופינג דה קולור" השנה, נראה שהנסיכה עדכנה את החגורה השחורה לשחורה אבל עם פס לבן באמצע, והוסיפה קשר שחור-לבן באיזור הצווארון.

השמלה שלבשה קייט במאי 2023, אותה שיחזה בשבת האחרונה (צילום: Toby Melville - Pool/Getty Images)
השמלה שלבשה קייט במאי 2023, אותה שיחזה בשבת האחרונה (צילום: Toby Melville - Pool/Getty Images)

"ידעתי שהשמלה נראית מוכרת," כתבה מעריצה אחת ברשת X (לשעבר טוויטר) על הסגנון הממוחזר, בעוד אחרת הוסיפה, "אני מעדיפה הרבה יותר את הגרסה של היום." מעריצה נוספת כתבה: "זה גורם לי לאהוב אותה אפילו יותר! (אני זוכרת שהייתי צעירה ומשוגעת כשהנסיכה דיאנה עשתה את זה עם הבגדים שלה!)"

הפעם, קייט שילבה את הלוק עם כובע שחור-לבן של הכובען האירי המוכר פיליפ טרייסי, נעלי עקב בהירות של ג'ימי צ'ו, קלאץ' מולברי, עגילי פנינים מקובצות של קסנדרה גואד, והסיכה הרגימנטלית של משמרות אירלנד, האחרונה כהוראה לתפקידה כמפקדת החיילים. הנסיכה שרלוט בת ה-9, הנסיך ג'ורג' בן ה-10, והנסיך לואי בן ה-6 לבשו לוקים תואמים בגוונים כחולים.

טקס השבת של "טרופינג דה קולור" סימן את הפעילות המלכותית הראשונה של נסיכת ויילס השנה, כשהיא ממשיכה בטיפולי הסרטן שלה. קייט שיתפה תמונה חדשה ועדכון באינסטגרם ביום שישי, ואישרה שתגיע לחגיגות היום בטקס. היא משתתפת באירוע - שנערך לכבוד יום ההולדת שלהריבון הבריטי - בכל שנה מאז חתונתה המלכותית עם הנסיך ויליאם ב-2011.