בראד פיט בוזה ביום האב שחל אמש (א׳), כשבתו ויוויאן בת ה-15, לבושה בחליפה כשהיא מלווה את אמה אנג'לינה ג'ולי בטקס פרסי הטוני, לאחר שהנערה זנחה את שם המשפחה של השחקן בעיצומה של מלחמת המשפחה המגונה.

ויוויאן ג'ולי בלטה בחליפה מרשימה כשליוותה את אמה, אנג'לינה ג'ולי, בטקס פרסי הטוני ה-77 בניו יורק ביום ראשון. הילדה בת ה-15 לא רק הצטרפה לשחקנית "מלפיסנט" בת ה-49 על השטיח האדום, אלא גם נפגשה עם כוכבים אחרים כמו המנחה אריאנה דבוז והזמרת אלישה קיז באירוע המפואר.

אנג'לינה ג'ולי ובתה וויויאן (צילום:  ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
אנג'לינה ג'ולי ובתה וויויאן (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

הופעתן המשותפת מהווה עוד תקרית כואבת לבראד פיט ביום האב, לאחר שבתו וויתרה באופן בולט על שם המשפחה שלו בקרדיטים שלה בתוכניית ההצגה. ויוויאן תיאמה צבעים עם אמה בחליפה בגוון תכלת - מכנסיים וחלוק פתוח מלפנים, חולצה לבנה, עניבת פרפר וסניקרס שחור-לבן קז'ואלים. שיערה הבלונדיני היה מחולק באמצע וזרם בגלים קלילים מעבר לכתפיה.

ויוויאן חייכה חיוך קטן כשעמדה לצד אמה על השטיח האדום, שגם הגיעה בתצוגה מפוארת לטקס. הכוכבת הייתה אלגנטית בשמלת קטיפה תכלת עדינה, בעלת גזרה צמודה עם מחוך מורכב וחצאית רחבה שנגרר אחריה. היא הוסיפה צעיף תואם על כתפיה לנגיעה דרמטית.

אנג'לינה שילבה זוג עגילי זהב דקיקים, צמידים ותכשיטים מסיביים. שיערה הגלי היה מחולק וזרם בנינוחות על כתפיה. האם והבת עצרו להצטלם ביחד עם הגיעם, ואז נצפו מחליפות חיוך ומבטים לפני הכניסה לאולם. ג'ולי אכן קיבלה תפקיד של מפיקה במחזמר "האאוטסיידרס" שעלה לבכורה באפריל. ויוויאן אף שימשה כעוזרת מפיקה בפרויקט המהולל.

אנג'לינה ג'ולי (צילום:  Dia Dipasupil/Getty Images)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

בחודש שעבר נחשף שויוויאן וויתרה על שם המשפחה פיט בתוכנייה. על פי מגזין "פיפול", בת הזוג לשעבר נרשמה רק כ"ויוויאן ג'ולי" ולא "ג'ולי-פיט". לא ידוע אם גם שינתה את שמה באופן רשמי.

הצעד הזה הגיע זמן קצר אחרי שאנג'לינה נדרשה למסור כל הסכם אי-פרסום שחתמה בשמונה השנים האחרונות, במסגרת המאבק המשפטי הנוכחי מול בעלה לשעבר. השמטת שם המשפחה מגיעה אחרי שגם אחותה הבוגרת זהרה עשתה כך. בנובמבר שעבר, בטקס הקבלה לאחוות AKA בקולג' ספלמן, היא הציגה את עצמה כ"זהרה מארלי ג'ולי". פיט גם ספג גינויים מבנו פאקס בן ה-20, שכינה אותו "אדם מגעיל" בהתפרצות זעם ברשת. 

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט  (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום: רויטרס)

בחודש שעבר, גם בתם המשותפת שילה בת ה-18 הגישה בקשה לוותר על שם המשפחה פיט בבית המשפט והבהירה שמעתה שמה החוקי הוא שילה ג'ולי. הצעד הזה הגיע לאחר שנחשף שפיט רוצה לתקן את הקשר השבור עם שילה. לבראד ואנג'לינה יש גם את הילדים הביולוגיים נוקס וויוויאן התאומים בני ה-15, והמאומצים מאדוקס בן ה-22, פאקס בן ה-20 וזהרה בת ה-19.

הזוג החל לצאת בזמן שפיט עדיין היה נשוי לג'ניפר אניסטון, שממנה התגרש ב-2005. ג'ולי ופיט נישאו ב-2014 והתגרשו ב-2016 לאחר שנתיים בלבד. שלוש שנים לאחר מכן, ב-2019, הוכרזו כגרושים. אך הכוכבים עדיין שרויים במאבק גירושין ממושך, ולפיט יש כנראה קשר רופף עם ילדיו.

"האאוטסיידרס" מבוסס על ספר ילדים מ-1967 ועל סרט מ-1983 באותו שם. המחזמר חדר לבמה בבכורה עולמית ב-2023 בלה חוליה, והגיע לברודווי באפריל השנה. המחזמר זכה ב-12 מועמדויות לפרסי הטוני, כולל מחזמר השנה, שחקן ראשי וביצועי משנה מצטיינים.

בראיון לאחרונה, ג'ולי סיפרה כיצד היא ובתה התלהבו מההפקה לאחר צפייה חוזרת, "לבת שלי ויוויאן יש אהבה גדולה לתיאטרון. היא מעריכה אמנות במה אבל גם יודעת לזהות מה באמת מדבר אליה. היא ראתה חמש פעמים את האאוטסיידרס ודיברה עליו ללא הרף, אז קראתי את הספר לראשונה וראיתי את הסרט לפני שנים. כשצפינו בהפקה, למדתי מה בה חשוב לוי למה היא מתחברת אליו כל כך עמוק. לא הפסיקה לדבר על זה עד שהמפיקים פנו ושאלו אותנו מה דעתנו."

"ישבנו וכתבנו מה אהבנו ומה שאלנו. הם קיבלו את ההערות שלנו ופיתחו את ההפקה לפיהן. זו הייתה הזדמנות ללמוד על ויוויאן ולא על להפוך למפיקה בעצמי. באיזשהו שלב הבנו שאנחנו מוסיפות להפקה, אז רציתי פשוט לתמוך, להקשיב ולחלוק מחשבות רלוונטיות. רוב הזמן פשוט הקשבתי והתפעלתי מהבמאית דניה טיימור, איך היא דואגת לכל אמן להיות נשמע ונתמך."

ג'ולי חשפה שוויוויאן הייתה "שם כל הזמן" וטיימור גם שיבחה את הנערה על "ההערות המעולות" שלה. לבסוף, אנג'לינה הצטרפה לבמה עם בתה, כשההפקה שהן מפיקות זכתה בפרסים הגדולים בלילה - כולל מחזמר השנה. השתיים קיבלו מחיאות כפיים כשמפיק נוסף קיבל את הפרס האחרון בנאום השראה. ההפקה גם זכתה בפרסי הבימוי, עיצוב קולי ותאורה.