זוג השחקנים ההוליוודי שבימים אלה נמצא בגירושים מכוערים, אנג׳לינה ג׳ולי ובראד פיט, עוברים טלטלה משפחתית נוספת. על פי הדיווחים בחו״ל, אחד מילדיהם עתיד לעבור לביתו של פיט, שמתגורר עם זוגתו החדשה, אינס דה רמון. בעוד שכל הילדים נשארו לצידה של ג׳ולי, כעת שילה בת ה-17 החליטה לעבור להתגורר עם אביה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)
בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)

מקורות סיפרו למגזין In Touch ששילה עתידה לעבור לביתו של אביה כשהיא תחגוג 18, במאי הקרוב. מקור סיפר כי ״שילה לא אומללה אצל אנג׳לינה, אבל היא תהיה בת 18 בקרוב והיא רוצה קצת לשנות את המצב. בנוסף, היא מעריצה של בראד ותמיד הייתה הילדה הקטנה של אבא״. המקור עוד הוסיף על בראד שהוא ״היה נלהב כששילה סיפרה לו שהיא עוברת לגור איתו, הוא נרגש מכך ויודע שהכל יסתדר״.

שילה ג׳ולי פיט, אנג׳לינה ג׳ולי (צילום: Elisabetta Villa / Stringer)
שילה ג׳ולי פיט, אנג׳לינה ג׳ולי (צילום: Elisabetta Villa / Stringer)

על הדעה של האמא המקורות הוסיפו ״כמובן שאנג׳לינה לא מאושרת מכך, אבל היא יודעת ששילה היא בחורה בוגרת עכשיו ויכולה לקבל את ההחלטות שלה. שילה יכולה בכל עת לבקר בבית את אנג׳לינה ואת אחייה״. כזכור, הזוג הגרוש מתגוררים כמה רחובות אחד מהשני כדי לשמור על מערכת היחסים ההורית המשותפת שלהם. לזוג יש שישה ילדים סך הכל, שלושה מתוכם מאומצים. מדוקס בן ה-22, פקס בן ה-20, זהרה בת ה-18, שילה בת ה-17 והתאומים ויויאן ונוקס בני ה-15.

אנג׳לינה ג׳ולי, נוקס, פאק, ויויאן, זהרה, שילה (צילום:  Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)
אנג׳לינה ג׳ולי, נוקס, פאק, ויויאן, זהרה, שילה (צילום: Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)

על רקע הגירושין, בעוד שכל הילדים מאוד קרובים לאנג׳לינה, שלושת הילדים הגדולים לכאורה לא נמצאים בקשר עם פיט. פקס, בנם השני של הזוג, לא מדבר עם אביו בכלל ואף פרסם פוסט באינסטגרם על כך שהוא "חרא ברמה עולמית" שגורם לארבעת ילדיו הצעירים "לרעוד מפחד" בפוסט זועם באינסטגרם שפורסם ליום האב 2020. כמו כן, זהרה הורידה את שם המשפחה ״פיט״ משמה. ניכר כי שילה היא היוצאת דופן מהילדים. 

אנג׳לינה ג׳ולי, פאק ג׳ולי פיט (צילום: STEFANI REYNOLDS/AFP via Getty Images)
אנג׳לינה ג׳ולי, פאק ג׳ולי פיט (צילום: STEFANI REYNOLDS/AFP via Getty Images)