נעמי קמפבל מפיצה שיק מוחלט כשהגיעה למוזיאון ויקטוריה ואלברט לפני פתיחת התערוכה "נעמי: בעולם האופנה" בחסות בוס, ביום שלישי האחרון. הסופרמודל בת ה-54 נראתה סנסציונית כשצעדה בלוק מלא של בוס מרהיב

נעמי הדגימה את קו הגוף המעוצב שלה בחליפה הכפתורים הכפולה עם כתפיות בהשראת שנות ה-80. היא הוסיפה גם נגיעה קז'ואלית ללוק עם נעלי סניקרס גבוהות דמויות מגפיים מהשיתוף הפעולה של נעמי X ובוס. כשגרירת המותג, קמפבל השלימה את ההופעה עם עגילי כסף, שרשרת כסף וצמיד תכלת מחרוזים.

התערוכה "נעמי בעולם האופנה" חוקרת את הקריירה המדהימה של הדוגמנית האייקונית בעולם האופנה במשך 40 שנים. בתצוגה גם יוצגו צילומי אופנה, שנאספו על ידי עורך ווג לשעבר אדוארד אנינפול. התערוכה תיפתח ב-22 ביוני 2024 ותימשך עד 6 באפריל 2025, ותציג פריטים עבר והווה מהמעצבים שעזרו לעצב את הקריירה המוקדמת של נעמי.

צפויים להיכלל בגדים של שאנל, דולצ'ה וגבאנה, אלכסנדר מקווין, ז'אן פול גולטייה, וירג'יל אבלו ועוד.

לפי אתר המוזיאון: ״התערוכה היא הראשונה מסוגה החוקרת את הקריירה המיוחדת של דוגמנית האופנה נעמי קמפבל. דרך עבודתם של מעצבים וצלמים גלובליים מובילים, אנו חוגגים את שיתופי הפעולה היצירתיים שלה, את הפעילות החברתית ואת ההשפעה התרבותית הרחבה שלה.״

פתיחת התערוכה המרהיבה מגיעה ימים ספורים לאחר שנעמי הפתיעה נוסעים ברכבת התחתית בלונדון כשנצפתה בקו ויקטוריה. היא הצטרפה לכוכבת הטיקטוק סברינה באחסון בת ה-23, שמכונה "הילדה ברכבת התחתית", ורקדו ברכבת לשיר החדש של צ'ארלי XCX, 360.

在 Instagram 查看这篇帖子

Sabrina Bahsoon (@sabrinabahsoon) 分享的帖子

נעמי הניפה שיער ברוח כשלבשה מעיל עור קצר, מכנסיים רפויים וסניקרס נייקי. סברינה הפכה לתופעת רשת בן-לילה לאחר שפרסמה בסרטון עצמה רוקדת בקו המרכזי באוגוסט שעבר. כעת היא גורפת 32.9 מיליון לייקים ו-795.7 אלף עוקבים בפלטפורמה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dr .Naomi Campbell‎‏ (@‏‎naomi‎‏)‎‏

בפוסט באינסטגרם על הסרטון ברכבת כתבה נעמי: "איזה אחר צהריים כיפי כשחזרתי לשורשים שלי וביקרתי באזור המוצא שלי בריקסטון עם סברינה בקו ויקטוריה, בהכנות לתערוכה שלי הקרובה."