פריס הילטון מוכנה לשחרר מוזיקה חדשה ולא השאירה הרבה לדמיון כשקידמה זאת באינסטגרם ביום שלישי. הכוכבת בת ה-43, חשפה בשמלת ויניל שחורה וצנועה כשהציצה לקראת הסינגל הבא שלה "אני חופשייה".

בזמן ששרה את המילים ברקע מהוסס, הילטון עמדה בתנוחות כשהיא בחזיית סטרפלס ותחתוני חוטיני תואמים. היא נשאה מעיל אופנוענים תואם על כתפיה, שהשתלב באופן מושלם עם מגפוני העקב הגבוהים שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

הילטון גם הציגה את הציפורניים השחורות שמשכו תשומת לב לכפפות העור וטבעת הנישואין שלה. לצילומים היא ענדה משקפי שמש פוטוריסטיים והשיער הבלונד הזרים בגלים ישרים עד מותניה. בכיתוב על הסרטון: "אני אחרי שאמרתי 'זה לוהט' בשיחה רצינית כי התנתקתי מהמציאות".

ברקע הסרטון, השיר החדש שלה "אני חופשייה" עם רינה סאוואיאמה. הילטון כתבה בפוסט ל-26.5 מיליון העוקבים שלה: ״הפרעת קשב חרגה מכלליה, 'אני חופשייה' עם @rinasonline יוצא הסוף השבוע. צפו בביו שלי.״

פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)
פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)

המראה שומט הלסתות הזה מגיע בדיוק בזמן שכוכבת ׳Simple Life׳ מתכוננת לשחרר את אלבומה השני. פריס תשחרר את אלבומה השני "אייקון אינסופי" ב-6 בספטמבר - הראשון מזה יותר מעשרים שנה.

פריס תוציא את אלבומה השני Infinite Icon ב-6 בספטמבר - הראשון שלה מזה למעלה משני עשורים. אשת החברה הוציאה את אלבומה הראשון שנקרא ב-2006 והוא הוליד את Turn It Up, Nothing In This World, ואת להיט הקאלט Stars Are Blind. לאחר מכן היא הוציאה סדרה של סינגלים שאינם אלבומים, כולל High Off My Love מ-2015, I Need You מ-2018, Hot One מ-2023, ובאפריל היא הוציאה את Fame Won't Love You בשיתוף עם Sia.

פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)
פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)

פריס אמרה ל"רולינג סטון" ב-2023 שהחוויה של יצירת "לוהטת" גרמה לה לרצות לעשות אלבום נוסף. "הייתי במיידית מושראת וידעתי שאנחנו חייבים לעשות אלבום כזה. נכנסנו לאולפני 'סנסט' והקלטנו 3 שירים רק ביום אחד! זה היה קסם!"

הילטון שיתפה את ילדיה פיניקס בן השנה ולונדון בת חצי שנה עם בעלה קארטר ראום, אחרי שלוש שנות נישואין. שני הילדים נולדו לזוג בפונדקאות. הבלונדינית המפורסמת נישאה לסופר רבי-המכר ב-11 בנובמבר 2021 לאחר רק שנתיים של יחסים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

הילטון עמלה על קידום ערה המוזיקלית הבאה עם אירוע "לילה של 1000 פריסים" שפתח את חודש הגאווה, לפני שעלתה לבמה באירוע "אליס + אוליביה" בחגיגות הגאווה בניו יורק.