בינואר השנה, הפכה פריס הילטון לראשונה לאמא וסגרה את הפרק של "הילדה הנצחית של הוליווד" בחייה. כוכבת הריאליטי ויורשת אימפריית המיליארדים, הביאה לעולם את בנה הבכור פיניקס בארון הילטון רום, יחד עם בעלה קרטר רום. השניים החליטו להביא את התינוק הקטן באמצעות הליך פונדקאות שנשמר בסוד ואילו לפני כשבועיים, הפתיעה הכוכבת את מדורי הבידור כשהפכה בפעם השניה באותה השנה לאמא, כשנולדה לה בת נוספת בשם לונדון (כן כן, לה קוראים פריס, ולבת שלה קוראים לונדון, אין לנו איך להכיל את בדיחות קרש כאלה עכשיו). גם בלידה הזו, בחרה הילטון בהליך פונדקאות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

כעת, חושפת יורשת אימפריית הילטון את הבחירה להגשים את חלומה להפוך לאמא באמצעות אם פונדקאית. בריאיון שנתנה, סיפרה הכוכבת על פוסט הטראומה שמלווה אותה עוד מהתקופה בה שהתה בפנימייה כשהיתה נערה והשפיעה עליה עד היום. בנעוריה, נשלחה הילטון לבית הספר פרובו קניון ביוטה - פנימייה שנויה במחלוקת ו"מרכז טיפולי לבני נוער בעייתיים". הוריה החליטו לשלוח אותה לשם לאחר שהיתה מתגנבת למועדוני לילה ומסתובבת עם אוכלוסייה שלא תואמת את גילה. לטענתה, במהלך שהותה שם היא עברה התעללות מינית, פסיכולוגית ופיזית ואף העידה על כך בפני הסנאט בשנת 2021.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

הילטון מספרת שאותם אירועים, ביניהם גם בדיקות גניקולוגיות שנכפו עליה ללא הסכמתה לכאורה, משפיעים עליה עד היום: "אם אני במשרד של רופא, אם אני מקבלת זריקה, כל דבר, אני ממש מקבלת התקף פאניקה ואני לא יכולה לנשום. פשוט ידעתי שזה לא יהיה בריא לי או לתינוק, לגדול בתוך מישהו שיש לו חרדה כל כך גבוהה".  זו לא הפעם הראשונה שהילטון מדברת על החרדה שלה מלידה. בריאיון שנתנה למגזין Glamour מוקדם יותר השנה, היא הצהירה כי מוות ולידה הם שני הדברים שמפחידים אותה יותר מכל דבר אחר בעולם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏