אם משפחת הקרדשיאנס, קריס ג'נר הפגינה פעם נוספת את חוש הסטייל המשובח שלה כשהגיעה בלוק יוקרתי ומרשים למסיבת יום הולדת במועדון החברים אוזוולד'ס שבלונדון. הסלבריטאית הוותיקה לבשה שמלת משי שחורה חשופת גב, מעוטרת בקווי פאייטים צבעוניים ופריטי קטיפה מורוד מבריק.

WHAT the FROCK
byu/lucybubs inKUWTKsnark

הגעתה של קריס בשמלה המהודרת וההיסטרית לא איחרה לעורר הדים ברחבי העיר, כבן הזוג קורי גמבל אחז בזרועה בעליצות והוביל אותה לפתח המועדון הסגור והצנוע. מחוץ למקום הבילוי היוקרתי הידוע בשמירה קפדנית על דיסקרטיות, התאספו במהרה מעריצים רבים וצלמים בתקווה לתפוס מבט נוסף ברגעי הקסם והאלגנטיות הסוחפת של הסבתא המצליחה.

אם משפחת קרדשיאן-ג'נר, בת ה-68, לבשה שמלה שחורה צמודה מתחת לשמלה הארוכה עם שרוולים שעשויה מחומר שקוף מבית האופנה ולנטינו. שמלתה שכבר נלבשה בנובמבר 2022 ע״י אושיית האופנה לאוני האנה, הייתה מכוסה בנוצות ושורות של פאייטים בצבעים שונים, והיא שילבה אותה עם תיק קטיפה ורוד נוצץ. אל קריס הצטרף בן הזוג זוגה הוותיק קורי גמבל, בן 43, לשעבר מנהל עסקיו של ג'אסטין ביבר, שלבש הופעה שחורה לגמרי. השניים מנהלים זוגיות כבר עשור, וגמבל החזיק את זרועה בעת שצעדו לעבר המכונית.

מחוץ למועדון אוזוולד'ס החל לרדת גשם, כך שקריס נדחקה במהירות אל תוך הרכב שם נצפתה מקיימת שיחה עם הנהג. המועדון ידוע ללא ספק בשמירה קפדנית על דיסקרטיות, ללא כל איזכורים ברשתות החברתיות, ואפילו באתר שלו מעט מאוד פרטים על מה שמצפה לאורחים שנכנסים מבעד לדלת הצנועה. מבפנים, המועדון מקבל השראה כנראה מהעידן הזהוב, עם נברשות, עמודים וכורסאות מרופדות בבד אדום, במידע שחולק בעיתון "טטלר".

בעוד קריס מבלה לילות בלונדון, בתה הצעירה קיילי עוררה גל של אהדה לאחר שפרשה ב"הקרדשיאנס" על התחושות הקשות סביב ביקורת פיזית שספגה. קיילי בכתה כששיתפה את אחותה הגדולה קנדל על כך שהותקפה ברשת עבור מראה פניה, לטענתה, ללא כל קשר למה שעשתה באמת במציאות.  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Karina‎‏ (@‏‎kyliekily‎‏)‎‏

תמונות לא מרוטשות של הביליונרית בת ה-26 רצו ברשת השנה, וקיילי הצטערה שמבקרים באופן קבוע את הפנים שלה. היא סיפרה שתמונה ספציפית שלה התפשטה באינטרנט לאחר שהחליטה לא ללכת עם הרבה איפור. לדבריה, אם היא שמה הרבה איפור, אנשים אומרים ש"היא עם יותר מדי איפור", אבל אם היא הולכת לכיוון ההפוך, גם אז מבקרים אותה בפומבי. היא נפגעה במיוחד מכך שמעריצים, וגם מומחים לאיפור ובוטוקס, הצביעו על קווים אלכסוניים שעוברים דרך הלחיים השופעות שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jessica‎‏ (@‏‎kyliesnapchat‎‏)‎‏

קריס ג׳נר כבר הוכיחה לא אחת שהיא יודעת ליהנות מאופנה ומסגנון מהודר וזוהר גם בעידן המודרני, כשהיא פורצת דרך עם חוש סגנון אלגנטי ועכשווי בכל הזדמנות.