קיילי ג'נר, מלכת הרשתות החברתיות ויזמית מצליחה, מוכיחה שוב שהיא יודעת איך למשוך תשומת לב. בפוסט אינסטגרם חדש, ג'נר מציגה את גזרתה המרשימה בביקיני כתום זעיר, תוך כדי קידום קו המשקאות החדש שלה, Glow.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GLOW®‎‏ (@‏‎drinkglow‎‏)‎‏

התמונה, שצולמה לצד בריכת שחייה יוקרתית, מציגה את ג'נר בת ה-26 כשהיא מחזיקה בקבוק Glow לשפתיה, משלבת בין מיתוג אישי לקידום מוצר באופן שהפך לסימן ההיכר שלה. עם 399 מיליון עוקבים באינסטגרם, כל תנועה של ג'נר נצפית ונבחנת, והפעם היא מנצלת את הפלטפורמה כדי להציג את המיזם העסקי החדש שלה בתחום המשקאות.

האם לשניים - שזה עתה השיקה את הקו האחרון שלה עבור ״Khy״ - יושבת על כיסא נוח מתחת לשמשייה מוצלת מהשמש ליד בריכת שחייה. מלבד הביקיני, בעלת Kylie Cosmetics נטולת איפור, עונדת שתי טבעות כסף ומחזיקה בקבוק Glow לשפתיה.

קיילי ג׳נר מפרסמת את המותג glow (צילום :אינסטגרם)

היא הוסיפה כיתוב לפוסט: "הזוהר הקייצי הזה. @drinkglow." קיילי היא יזמית עסוקה. היא הקימה את קו הקוסמטיקה שלה כנערה וראתה אותו צומח לעסק של מיליארד דולר. כעת היא מוכרת מים למעריציה ו-399 מיליון עוקביה באינסטגרם, ואי אפשר לגלול בפרופיל שלה מבלי לראות מספר תמונות שלה שותה מבקבוק Glow.

ג'נר היא בעלת מניות בחברה ושגרירת המותג. Glow הוא בעצם מותג מים מוגזים בתוספת ויטמינים ומינרלים. וקיילי הציעה דרך נהדרת אחת להשתמש במשקה: כמיקס לקוקטיילים. חברה הכירה לכוכבת "משפחת קרדשיאן" את Glow והיא מיד התאהבה בו ורצתה להיות מעורבת במותג.

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ל-Glow יש את האלמנט המוגז שאני רוצה במשקה עם יתרונות פונקציונליים נוספים כמו ויטמינים ובוסט אנרגיה," אמרה בראיון ל-Elle. "הטעמים גם טעימים כל כך. חשוב לי לא רק ליהנות ממה שאני שותה, אלא גם שהמוצר יהיה טוב עבורך ומספק." כששאלו אותה אם Glow הוא המשקה היומיומי המועדף עליה, היא ענתה: "אני מנסה לגוון במהלך היום. אשתה מים רגילים ואז אחליף לטעמים או למוגזים."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GLOW®‎‏ (@‏‎drinkglow‎‏)‎‏

"Glow's Sparkling Hydration and Energy לאחרונה הפך למועדף עליי. בניגוד למשקאות אחרים בשוק, הוא מכיל גדילן מצוי, צבר מצוי, ו-5-HTP, בין השאר," היא אמרה לעיתון. "עבורי, בוסט סרוטונין ו-5-HTP הם חשובים ויכולים לעזור לשפר את מצב הרוח שלי, לווסת את התיאבון שלי, ולנהל כאב."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GLOW®‎‏ (@‏‎drinkglow‎‏)‎‏

"ל-Glow יש מגוון טעמים טעימים כמו מנגו משמש ואננס תפוז דם, ורכיבים מיוחדים כמו תמצית זרעי גדילן מצוי ותמצית עלי צבר מצוי," היא הסבירה. ויש לה טעם מועדף: "אבטיח פיקנטי של Glow. במיוחד כשהקיץ כמעט כאן, וזה כל כך טוב בפני עצמו או כמיקס."