כריסטינה אגילרה, כוכבת הפופ בת ה-43, הדהימה את מעריציה בסוף השבוע האחרון באיטליה. בהופעה באירוע של דולצ'ה וגבאנה, הזמרת הציגה מראה מרהיב בשמלת מיני ורודה נועזת שחשפה גזרה רזה במיוחד. הירידה הדרמטית במשקל - כ-18 ק"ג לפי הערכות - הציתה מחדש את השמועות סביב שימוש אפשרי בתרופה המדוברת אוזמפיק, בעוד מעריצים ברשתות החברתיות מגיבים בתדהמה ובסקרנות לשינוי המפתיע.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Christina Aguilera‎‏ (@‏‎xtina‎‏)‎‏

אייקון הפופ בת ה-43 הקרינה ביטחון עצמי כשלבשה שמלת מיני ורודה נפוחה ומגפיים תואמים עד הירך בסרטון שפורסם באינסטגרם שלה ביום ראשון. הזמרת צעדה בנחישות לאורך שביל לפני שהבריחה חיוך קוקטי למצלמה. "בונה נוטה", כתבה בכיתוב לפוסט. והמשיכה עם קליפ נוסף של הליכתה באירוע.

המראה החשוף של כריסטינה הציג את ירידתה האחרונה במשקל. לפי הדיווחים, היא הורידה 18 ק"ג בשנה האחרונה והציתה שמועות על שימוש באוזמפיק. נראה שהסרטון צולם לאחר הופעתה באירוע הקבלה של דולצ'ה וגבאנה אלטה מודה, שנערך במלון פורטה וילאג' בסרדיניה.

היא עלתה לבמה באותו מראה ורוד, כולל מספר מראות סקסיים נוספים. הפוסט בעמוד של כריסטינה הוצף במהרה בתגובות מחמיאות מצד מעריצים, כולל כמה שהתייחסו לגזרתה הרזה. "מה קרה לכל המשקל הנחמד שהיה לה?" כתב אחד. "מה קרה לכריסטינה העבה והמלאה! האם אני מפספס משהו," כתב אחר. "אני צריך את הסוד שלה לירידה במשקל," שאל אחר.

חלק גם משערים שהיא השתמשה באוזמפיק כדי להשיל את המשקל. אבל היו גם הרבה מעריצים ששיבחו את המראה המדהים שלה. "יהלומים הם החברים הכי טובים של נערת החומר, מלכה! חיכיתי לרגע ורוד מלא ממך בעידן הזה! חגיגה לעיניים!!!" כתב אחד.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎xtina ‎‏ (@‏‎xtii_na‎‏)‎‏

משקלה של כריסטינה עלה וירד לאורך השנים, וגזרתה הייתה תחת בחינה מדוקדקת. ב-2020, היא אמרה ל-L'Officiel Italia שהיא כבר לא עושה דיאטות ופשוט מתרכזת באכילה נקייה. במקום להגביל את עצמה ולנשנש מזון עתיר סוכר, היא בוחרת במזונות מלאים. היא גם שומרת על כושר עם שגרת אימונים מגוונת.

מגזין In Touch Weekly דיווח בעבר שהיא מתאמנת פעמיים עד חמש פעמים בשבוע והיא עושי אימוני איגרוף, יוגה, אימוני כוח ותרגילים אירוביים.

כריסטינה תחזור להופיע בפני קהל בעוד כמה שבועות. באוגוסט, היא תהיה עסוקה עם שש הופעות מתוכננות, כולל ארבע בלאס וגאס ושתיים ביפן. היא גם עסוקה בגידול שני ילדים. לכריסטינה יש בן, מקס לירון, בן 15, מנישואיה הקודמים לג'ורדן, בנוסף לבת, סאמר ריין, בת 9, עם ארוסה מאט רוטלר.