הזמרת כריסטינה אגילרה רוב חייה סבלה מתנודות במשקל. בצעירותה הזמרת החזיקה בגזרה דקיקה ולאחרונה הודתה שהיא ״מתחילה לאהוב את הקימורים החדשים שלי״. עוד סיפרה כי היא ״שנאה להיות סופר רזה״. כעת נדמה שהיא חוזרת לשם. אחרי שירדה 18 ק״ג, הכוכבת עושה למבנה גוף דקיק שלא היינו מוכנים אליו. הזמרת חשפה את הירידה המדהימה שלה במשקל שהופיעה במהלך ערב הפתיחה האייקוני של מלון בלאס וגאס. 

כריסטינה אגילרה (צילום: Jerod Harris/Getty images)
כריסטינה אגילרה (צילום: Jerod Harris/Getty images)

במהלך ההופעה הזמרת לבשה בגדי גוף זוהרים ומגפי ברך עם עקבים גבוהים, כל אלה החמיאו מאוד לגזרה החדשה והלוהטת. כידוע, אגילרה סובלת מתנודות במשקל. לאחר לידה בנה, מקס, בשנת 2008, אגילרה סיפרה כי ירדה 18 ק״ג על ידי הגבלת הקלוריות ל-1600 קלוריות ביום. בנוסף הכוכבת גם מקפידה על תפריט עשיר במוצרים טבעיים ביניהם פירות וירקות בצבעים בהירים. עם השנים באופן טבעי אגילרה העלתה בחזרה את במשקל. בשנת 2020 הזמרת סיפרה בראיון L'Officiel Italia כי היא הפסיקה לעשות דיאטה ומתמקדת אך ורק באכילה בריאה, צריכת מזונות מלאים וללא חטיפים. 

View this post on Instagram

A post shared by Christina Aguilera (@xtina)

הכוכבת בת ה-42 סיפרה כי היא מבצעת טיפולי פנים קוסמטיים הכוללים זריקות נגד קמטים במטרה להאט את תהליך ההזקדנות. בשיחה עם PEOPLE היא אמרה: ״אני באמת אוהבת את ההרגשה שנהיים בטוחים יותר בעצמך ככל שמתבגרים״. היא מאמינה שכעת היא יכולה לשמור על מראה ״טבעי יותר״. והוסיפה: "אנחנו אוהבים ורוצים שתהיה לי הבעה, אני לא רוצה שיהיו לי פרצוף קפוא. בין אם זה במצלמה או בהופעה על הבמה, אני חייבת להישאר אותנטית לרגש שלי". עוד סיפרה שהיא מקווה שנשים יוכלו להמשיך להרגיש בטוחות בעצמן ככל שהן מתבגרות וכי "ראיית ההזדקנות כשלילית היא גישה מיושנת".

View this post on Instagram

A post shared by Christina Aguilera (@xtina)