קייטי פרי, אחת הכוכבות הגדולות של עולם הפופ, מתכוננת להשקת הסינגל החדש שלה "Woman's World" עם מחווה מרשימה לעבר. בטיזר שפרסמה ברשתות החברתיות, פרי משחזרת את כרזת התעמולה המפורסמת "We Can Do It!" משנת 1943, תוך שהיא מעניקה לה טוויסט מודרני ונועז. המראה הרטרו-עכשווי, המשלב אלמנטים של אופנה וכוח נשי, מבטיח קליפ שיהפוך במהרה לשיחת היום.

קייטי פרי הופיעה ברשתות החברתיות ביום שלישי כדי להמשיך לקדם את הסינגל הקרוב שלה "Woman's World". הכוכבת בת ה-39  שנראתה בסרדיניה עם ארוסה אורלנדו בלום השבוע - פרסמה את הקליפ כשהיא משתפת קטעים מהסט.

האם לילדה אחת, המגדלת את בתה דייזי בת הכמעט ארבע עם בעלה לעתיד, הציגה מחשוף נדיב בחזייה נוצצת בצבעי אדום, לבן וכחול עם גזרות. היא לבשה מכנסיים קצרים כחולים והשתמשה בכלי עבודה מקושטים באבני חן בצילומים, מתייחסת לכרזת המלחמה משנת 1943 "We Can Do It" כשהיא קושרת מטפחת אדומה עם נקודות לבנות סביב שיערה השחור כפחם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

תוך שימוש במילות השיר שלה, היא כתבה בפוסט ל-206 מיליון העוקבים שלה: "בייבי, אנחנו לא הולכים לשום מקום! 11 ביולי, 4 אחר הצהריים שעון מערב ארה"ב."

ילידת קליפורניה שבתה את קהלה כשהיא מציגה את גופה החטוב בתלבושת המינימלית. בנוסף, היא קשרה חגורת כלים כתומה מקושטת באבני חן סביב מותניה בעודה מבצעת כוריאוגרפיה עם רקדני ליווי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

להשלמת המראה היא נעלה מגפי עבודה גבוהים מעל הברך עם שרוכים ועקב גבוה. הזמרת המצליחה נראתה יפה כתמיד עם איפור מלא שכלל שפתון אדום מבריק. קייטי לא חסכה בפרטים כשהציגה מניקור צרפתי ארוך וענדה עגילים בצורת מפתח ברגים בגוון כסף. תלבושת שנייה, שונה במקצת, הציגה את הבדרנית הוותיקה בסרבל ג'ינס קצר.

הכוכבת מקדמת את המוזיקה החדשה שלה מאז סוף יוני והשיר המלא צפוי לצאת ביום חמישי, כשהקליפ יעקוב אחריו ביום שישי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

"Woman's World" הופק באופן שנוי במחלוקת על ידי ד"ר לוק, שקשה האשימה אותו בתקיפה מינית. קייטי עבדה בעבר עם המפיק המוזיקלי בן ה-50 על הסינגלים שלה "I Kissed A Girl" ו-"Teenage Dream", בין היתר. "היא מבינה שזה שנוי במחלוקת לעבוד שוב עם ד"ר לוק, אבל הם עובדים כל כך טוב ביחד, ויש להם כזה קשר אחד עם השני שהיא מכירה אותו בצורה שונה ממה שאחרים עשויים," אמר מקור למגזין הבריטי ה-DailyMail.com.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

"הקשר שלה עם ד"ר לוק הוא חשוב," המשיך המקור. "אז לעבוד איתו שוב זה משהו שלא מפריע לה, למרות שלהרבה מעריצים זה כן." נוסף: "היא מפוחדת כי עולם המוזיקה היום יכול להיות הפכפך, עם אמנים שנמצאים כאן רגע אחד ונעלמים ברגע הבא - אבל היא שגשגה בעבר."