עולם האופנה רגיל לפרובוקציות, אך נראה שביאנקה סנסורי, אשתו של קניה ווסט, הרחיקה לכת הפעם, אבל ממש. הופעתה האחרונה ברחובות לוס אנג'לס לא רק הדהימה עוברי אורח, אלא גם העמידה אותה בסכנה משפטית אמיתית. מחולצת רשת שקופה ועד לאפשרות של מאסר ורישום כעבריינית מין.

האדריכלית האוסטרלית בת ה-29 הסתובבה ברחוב, כמו שרגילה בדרך כלל, כשחשפה את חזה באופן מלא בחולצת רשת שקופה לחלוטין בדרכה למכון שיזוף. ביאנקה, הידועה בלבוש החושפני שלה, בחרה לא ללבוש חזייה והוסיפה רק תחתונים זעירים בצבע בז', נעלי עקב וכובע בהדפס צבאי.

למרות שהיא ידועה בהופעות נועזות, הלוק האחרון שלה עלול להיחשב כהתערטלות בפומבי על פי החוק בקליפורניה. סעיף 314 (1) בחוק הפלילי של קליפורניה קובע כי חשיפה מכוונת של איברי מין או גוף עירום במקום ציבורי היא עבירה פלילית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMZ‎‏ (@‏‎tmz_tv‎‏)‎‏

אם ביאנקה תקבל את העונש המרבי על הלבוש החושפני שלה, היא עלולה להיכלא לשישה חודשים, לשלם קנס של עד 1,000 דולר, ולהירשם כעבריינית מין למשך לפחות עשר שנים.

זו לא הפעם הראשונה שהזוג מעורר זעם בקרב הציבור בגלל הופעות חושפניות. בשנה שעברה, בעת חופשה באיטליה, הלבוש השקוף של ביאנקה עורר זעם בקרב מקומיים, ומשתמשי הרשתות החברתיות כינו אותם "חסרי כבוד" במדינה הידועה במורשת הקתולית השמרנית שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎YE BRASIL‎‏ (@‏‎yebrasil_‎‏)‎‏

מעריצים מודאגים תהו האם הבגדים המוזרים של ביאנקה הם הוכחה לכך שקניה "שולט" בה. במהלך נישואיהם של קניה וקים קרדשיאן, שנמשכו כמעט שבע שנים, קניה השפיע רבות על בחירות האופנה של קים, אך בניגוד לביאנקה, הוא דווקא ביקש ממנה לשנות את הלבוש שלה אם הרגיש שהיא חושפת יותר מדי עור.

קים קרדשיאן אמרה בעבר: "קניה תמיד הלביש אותי. בתחילת שנות ה-2000, הוא היה פשוט שולח לי אימיילים אקראיים עם כל מיני לוקים ומה הסגנון שלי צריך להיות."

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: רויטרס)

מקור קרוב סיפר למגזין ה׳דיילי מייל׳ הבריטי: "קניה עשה את אותו הדבר שהוא עושה עם ביאנקה לקים לאורך כל נישואיהם. ההבדל הוא שכשקניה הלביש את קים, הוא כובד כאדם וכאמן. לצערה, קים יודעת מה ביאנקה עוברת - אבל היא מרגישה שביאנקה הייתה צריכה לדעת למה היא נכנסת."