האם ג'סטין ביבר מנסה להתחיל טרנד חדש? הזמר המפורסם הפתיע את כולם כשיצא לרחובות בוורלי הילס בכפכפי פרווה ענקיים של לואי ויטון. בעוד אשתו היילי שמרה על מראה אלגנטי ומוקפד, ג'סטין בחר במראה קז'ואל במיוחד שגרם לכולם לתהות - האם זו הצהרת אופנה או פשוט יום עצלן?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

ג'סטין והייליי ביבר הפגינו ניגודיות מרתקת בסגנונות הלבוש שלהם בעת שנצפו בדרכם לתפילת ערב בצ'רצ'הום בבוורלי הילס ביום רביעי. הייליי, הדוגמנית ההריונית בת ה-27, הקרינה אלגנטיות במראה כולו שחור, בעוד בעלה ג'סטין, כוכב הפופ בן ה-30, בחר בלוק קז'ואל ומפתיע.

הייליי משכה את העין במראה שיקי ומתוחכם. היא לבשה ז'קט אופנוען שחור עבה מעור מחוספס, בעל שרוולים מנופחים ומקומטים ודש אחורי מכופתר מעל הרוכסן. הז'קט הייחודי בלט בזכות פרט מעניין של שני צווארונים חופפים. מתחת לז'קט נראתה חולצה לבנה, והמראה הושלם עם מכנסיים מתרחבים ונעלי עקב מחודדות ומבריקות, הכל בשחור. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HBBR Mídias‎‏ (@‏‎hbbrsmidias‎‏)‎‏

להשלמת המראה המונוכרומטי, הייליי בחרה בתיק יד בהדפס מנומר ליצירת ניגוד מעניין, והוסיפה מגע של זוהר עם עגילי זהב עגולים בולטים בעלי מסגרת שחורה. שיערה החום נאסף לקוקו מוחזק בסיכה שחורה גדולה, עם מספר קווצות פזורות למסגור הפנים. משקפי שמש שחורים וצרים השלימו את המראה המתוחכם, שהזכיר את הסגנון האיקוני של סרטי "המטריקס".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HBBR Mídias‎‏ (@‏‎hbbrsmidias‎‏)‎‏

בניגוד בולט, ג'סטין בחר במראה קז'ואל ומרושל. הוא חבש כובע דלי סרוג אדום ולבש סווטשירט אפור קצר עם רוכסן מעל חולצת טי שחורה של בוב מארלי. מכנסי הג'ינס הקצרים שלו בשטיפת חומצה עם מותן שרוך הוסיפו למראה הלא פורמלי. אך ללא ספק, הפריט שמשך את מרבית תשומת הלב היו הכפכפים הפרוותיים החומים הענקיים של לואי ויטון.

הזוג, שלאחרונה דווח כי הם מחזקים את אמונתם לקראת הולדת ילדם הראשון, נצפו צועדים לעבר הבניין שבו מתקיימות התפילות של צ'רצ'הום, כנסייה הידועה בקהל המתפללים הסלבריטאי שלה. מקור קרוב לזוג סיפר למגזין "פיפל" כי השניים "מאוד דתיים" ו"נשענים על אמונתם" בתקופה זו, ומעורבים מאוד בקהילת הכנסייה שלהם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HBBR Mídias‎‏ (@‏‎hbbrsmidias‎‏)‎‏

הביקור בכנסייה מגיע לאחר תקופה מאתגרת עבור הזוג בכל הנוגע לחיי הדת שלהם. בעבר, ג'סטין והייליי היו מזוהים עם הכנסייה האוונגלית הילסונג, אך ג'סטין ניתק קשר עם "היועץ הרוחני" לשעבר שלו, הכומר קארל לנץ, בעקבות שערורייה שכללה האשמות בהתנהגות לא הולמת ובגידה. מאז, ג'סטין הכריז בפומבי כי צ'רצ'הום היא כעת בית התפילה שלו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HBBR Mídias‎‏ (@‏‎hbbrsmidias‎‏)‎‏

למרות האתגרים, נראה כי הזוג ממשיך להתמקד בחיי המשפחה ובאמונתם. הייליי, שהודיעה במאי על הריונה, נאמר כי היא "מגוננת בעוצמה על השבט הגדל שלה ושל ג'סטין". בראיון ל"מגזין W", היא התייחסה לשמועות על קשיים בנישואיהם, ואמרה: "אנשים גרמו לי להרגיש כל כך רע לגבי מערכת היחסים שלי מהיום הראשון. זה כאילו אנשים לא רוצים להאמין שאנחנו מאושרים."

ג'סטין והייליי, שנישאו בטקס אזרחי פרטי בניו יורק בספטמבר 2018 ולאחר מכן חגגו בחתונה גדולה בדרום קרוליינה ב-2019, ממשיכים להוכיח כי הם אחד הזוגות המסוקרים והמעניינים בתעשיית הבידור, הן בזכות סגנונם הייחודי והן בשל מסעם האישי והרוחני המשותף.