קיילי ג'נר, הצעירה והעשירה מבין אחיות הקרדשיאן-ג'נר, מוכיחה שוב שהיא יודעת איך למשוך תשומת לב. בסדרת תמונות חדשה באינסטגרם, קיילי מציגה את קולקציית בגדי הים החדשה שלה תחת המותג Khy, ומשאירה את העוקבים שלה פעורי פה. האם הפעם היא תצליח לכבוש את עולם האופנה עם קו בגדי הים שלה?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kris Jenner‎‏ (@‏‎krisjenner‎‏)‎‏

ג'נר, יזמית היופי והכוכבת הצעירה בת ה-26, מוכיחה לנו שוב את מה שאנחנו כבר יודעים מזמן- הבחורה הזאת בהחלט יודעת איך להבעיר את הרשתות החברתיות. בסדרת תמונות חדשה שהעלתה לאינסטגרם, קיילי מציגה את קולקציית בגדי הים החדשה שלה תחת המותג Khy, ומשאירה את מיליוני העוקבים שלה עם לבבות בעיניים. 

הקולקציה החדשה, שמתאפיינת בבדים מבריקים ועיצובים נועזים, מוכיחה שקיילי לא מפחדת לקחת סיכונים אופנתיים. קיילי מציגה בתמונות את הדגם החדש מקולקציית Satin Swim של המותג Khy - בגד ים שלם עם חיתוכים נועזים בצבע "מטאור", שעתיד לצאת למכירה ב-21 לחודש במחיר של 78 דולר (290 שקלים). הדגם מתאפיין בגזרה ייחודית עם פתח עמוק בחזה ובצדדים, המדגיש את קימורי הגוף ומעניק מראה סקסי ונועז. 

קיילי משלימה את המראה עם תכשיטים עדינים אך מרשימים - עגילי חישוק מהמותג Jenny Bird במחיר של 90 דולר, וטבעת זהב לבן מעודנת מהמותג Ruby Stella במחיר של 100 דולר. השילוב של בגד הים הנועז עם התכשיטים העדינים יוצר מראה מאוזן ומתוחכם, המדגים את חוש האופנה המפותח של קיילי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Storm‎‏ (@‏‎kyliejreal‎‏)‎‏

בגד הים בצבע האפור המטאלי מחמיא לגוון עורה של קיילי ומדגיש את קימוריה, כשהוא משתלב היטב עם הרקע הטרופי של עצי הדקל. התמונה מציגה את קיילי במיטבה, משלבת את הסקסיות הנועזת עם אלגנטיות מתוחכמת, ומבטיחה שהקולקציה החדשה תהפוך ללהיט הקיץ הבא.

קיילי, שגדלה לעיני המצלמות, ממשיכה את מורשת האופנה של משפחת קרדשיאן-ג'נר. כמו אחותה הגדולה קים קרדשיאן ואמה קריס ג'נר, גם קיילי הפכה לאייקון אופנה בזכות עצמה, עם סגנון ייחודי שמשלב מראה סקסי עם אלמנטים אופנתיים עדכניים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Karina‎‏ (@‏‎kyliekily‎‏)‎‏

עבור קיילי, השקת קולקציית בגדי הים החדשה זוהי הזדמנות שנייה לכבוש את שוק בגדי הים. ב-2021, היא השיקה את המותג Kylie Swim, אך הוא לא זכה להצלחה המקווה. הפעם, עם המותג Khy, נראה שקיילי מנסה לתקן את הטעויות של העבר ולהציע קולקציה איכותית יותר שתענה על הציפיות הגבוהות של מעריציה.

התגובות ברשתות החברתיות מעידות שהפעם, קיילי עשויה להצליח. עוקבים רבים הביעו התלהבות מהקולקציה החדשה, עם תגובות כמו "הצבע הזה מדהים עלייך" ו"קיילי נראית מהממת בכל תמונה". נראה שקיילי ג'נר ממשיכה להוכיח שהיא לא רק כוכבת ריאליטי, אלא גם יזמית מוצלחת שיודעת בדיוק איך לשווק את עצמה ואת המוצרים שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Storm‎‏ (@‏‎kyliejreal‎‏)‎‏

עם הקיץ בפתח, נראה שקיילי ג'נר מתכוונת לכבוש את חופי העולם עם הקולקציה החדשה שלה. האם גם אנחנו נראה את בגדי הים של Khy בחופי ישראל? ימים יגידו.