השבוע, באירוע ההשקה של מותג טיפוח השיער Argania GROUP, קורל מיכאלי, אחת מבלוגריות האופנה המובילות בישראל, משכה את כל העיניים אליה. הסיבה? שמלה צהובה מרהיבה של המעצב הצרפתי ז'קמוס - אותה שמלה בדיוק שהסופרמודל היילי ביבר לבשה לפני מספר שבועות וגרמה לסערה ברשתות החברתיות.

היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)
היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)

בשיחה בלעדית עם מערכת האתר, חשפה מיכאלי את הסיפור מאחורי הבחירה האופנתית המדוברת. "את הלוק הזה ראיתי על היילי ביבר לפני מספר שבועות ויחד עם כל הרשת בערך השתגעתי ממנו," סיפרה מיכאלי בהתרגשות. "ז'קמוס הוא אחד המעצבים האהובים עלי והיצירות שלו גובלות בגאונות. יש לי תיקים שלו, אבל שמלות שלו טרם יצא לי ללבוש."

קורל מיכאלי (צילום: אינסטגרם)
קורל מיכאלי (צילום: אינסטגרם)

מיכאלי, הידועה בסטייל המוקפד והנועז שלה, הסבירה כי חיפשה לוק מיוחד לאירוע ההשקה. "חיפשתי משהו מושקע אבל לא משוקע מידי, שיהיה שיקי בצבעים שיתאימו לאירוע ליד הים ושיהיה לי נוח," היא שיתפה.

את השמלה, שמיכאלי מתארת כ"אייקונית וסופר מיוחדת", היא מצאה ב-Romi's Closet, בוטיק המתמחה בהשכרת שמלות מעצבים מרחבי העולם. "השמלה רק נחתה בארץ ואני הישראלית הראשונה שלבשה אותה," היא ציינה בגאווה. "הכל היה ברגע האחרון אבל איכשהו הסתדר מושלם."

קורל מיכאלי (צילום: אינסטגרם)
קורל מיכאלי (צילום: אינסטגרם)

השמלה, בגוון צהוב חמאה טרנדי, בלטה באירוע ההשקה של Argania GROUP בגלריה דובנוב בתל אביב. האירוע, שנערך להשקת סדרת טיפוח חדשה לשיער, משך אליו שורה של משפיעניות מובילות, ביניהן עינב בובליל, דניאל עמית, מירן בוזגלו ואנה ארונוב. בנוסף, הגיעו לאירוע חיילי מילואים מסיירת צנחנים המאומצים על ידי הקבוצה, וקיבלו אות הוקרה.

אנה ארונוב (צילום: רועי שור)
אנה ארונוב (צילום: רועי שור)

הבחירה האופנתית הנועזת של מיכאלי עוררה עניין רב בקרב הנוכחים ובמהרה הפכה לנושא שיחה ער ברשתות החברתיות. עכשיו, כשהתמונות מהאירוע התפשטו ברשת, השאלה המעניינת היא - מי לבשה את השמלה טוב יותר? האם קורל מיכאלי הצליחה להתחרות בהיילי ביבר, או שמא הסופרמודל האמריקאית עדיין מחזיקה בכתר?