מאי תגר, הדוגמנית הישראלית שצוברת הצלחה בינלאומית, נבחרה להוביל את קמפיין החורף החדש של HOODIES לצד השחקן אברהם ארנסון. הקמפיין מצטלם בתזמון מעניין עבור תגר - שלאחרונה נחשפה מערכת היחסים המתפתחת בינה לבין יפתח רמון, משתתף "המירוץ למיליון".

מאי תגר קמפיין HOODIES חורף 24-25 (צילום: מאיר כהן)
מאי תגר קמפיין HOODIES חורף 24-25 (צילום: מאיר כהן)

תגר ממשיכה לבסס את מעמדה בתעשיית האופנה העולמית והמקומית. הקמפיין החדש של HOODIES מצטרף לשורה של הישגים משמעותיים בקריירה שלה בשנה האחרונה. בזירה הבינלאומית, תגר רשמה מספר הצלחות בולטות, ביניהן הובלת קמפיין יוקרתי עבור דיור, שם החליפה את בלה חדיד. היא גם הובילה קמפיין למותג לקוסט, השתתפה בתצוגה של טיפאני, וצילמה קמפיין בינלאומי להלבשה תחתונה של ETAM בפונטה קאנה. הצלחות אלו ממצבות את תגר כאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בזירה הבינלאומית כיום.
מאי תגר (צילום: אינסטגרם,יחצ)
מאי תגר (צילום: אינסטגרם,יחצ)

במקביל להצלחותיה הבינלאומיות, תגר ממשיכה לשמור על נוכחות משמעותית בשוק הישראלי. הקמפיין החדש של HOODIES מדגים את המחויבות שלה לשורשיה ואת הרצון לשלב בין קריירה עולמית לפרויקטים מקומיים. בקמפיין, תגר מצטלמת לצד אברהם ארנסון, שחקן מוכשר בן 26 שהתבלט בסדרות כמו "פלמ"ח", "האחיין שלי בנץ" ו"ספיידרס". השניים מציגים את קולקציית היוניסקס החדשה של המותג, המשלבת נוחות עם סגנון עכשווי.

מאי תגר, אברהם ארנסון (צילום: מאיר כהן)
מאי תגר, אברהם ארנסון (צילום: מאיר כהן)

הבחירה של HOODIES בתגר וארנסון משקפת את הרצון של המותג לפנות לקהל צעיר ואופנתי, תוך שמירה על זהות ישראלית מובהקת. עבור תגר, זוהי הזדמנות להציג את הצד המסחרי והנגיש של עבודתה, לצד הפרויקטים היוקרתיים הבינלאומיים.