עוד לא עבר חודש מאז הפרידה המחודשת של בן אפלק וג׳ניפר לופז, והנה הם כבר מתנהגים כמו בני נוער בתיכון אחרי פרידה שכל השכבה שמעה עלייה. אין מה להגיד, החזרה של השניים אחרי עשרים שנה והמשך סיפור האהבה הזה אולי לא היה חכם כל כך, כי מלבד לשבור את הלב אחד של השני, אפלק ולופז שברו גם את הלבבות שלנו. 

ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים יפים יותר (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים יפים יותר (צילום: רויטרס)

מאז הפרידה, השניים לא מפסיקים לככב בכותרות ולעשות דווקא אחד לשני, עם האשמות מגוחכות. מצדו של השחקן מאשימים את לופז שהעדיפה את הקריירה שלה על בעלה, ומצידה של הזמרת מאשימים את אפלק שהוא רוטן וזועף ובלתי נסבל כלפיה. למרות הכל, הזוג בעל הממון אפילו לא השכיל לחתום על הסכם ממון וכעת על הפרק מונח כסף רב שלא יודעים עדיין כיצד יתחלק.

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

עד שיגיעו להסכמים או יתחילו להתנהל שלא כמו בני 16, ג׳ניפר לופז דופקת הופעה בשמלת כסף חשופה, בפרימרייה של הסרט Unstoppable בפסטיבל טורנטו, הסרט שלופז שיחקה בתפקיד משנה ואפלק היה על תקן מפיק שותף. שמלת הדיסקו הכסופה הייתה פתוחה לחלוטין בצדדים ומעניקה לנו הצצה לצד של לופז בלי תחתונים ובלי חזייה.

מה עוד לא היה שם? הקעקוע שלופז קעקעה עבור אפלק. ב״סייד-בוב״ שנראה מהשמלה, לופז ככל הנראה מחקה עם איפור את הקעקוע שעשתה עם חזרתם, של שני חיצים ואותיות של השמות שלהם. מיותר לציין כי אפלק לא הגיע בעצמו לפרימרייה ונמנע ממפגש מביך עם האקסית. 

הקעקוע של ג'ניפר לופז (צילום: אינסטגרם)
הקעקוע של ג'ניפר לופז (צילום: אינסטגרם)

מי שדווקא כן התייצב היה מאט דיימון, שגם הוא אחד ממפיקי הסרט, יחד עם אפלק. דיימון הוא חברו הטוב ביותר של אפלק וניכר שעל השטיח האדום הוא גם אחד מחבריה הטובים של לופז, כי השניים ישבו ל״שיחה ארוכה ועמוקה״ שנמשכת עשרים דקות, במהלכה השניים ״החזיקו ידיים״, על פי עדים במקום. בהמשך הערב הם שוחחו עוד ונצפו גם צוחקים ביחד.