הזמרת המצליחה ג'ניפר לופז ניצחה כל תסריט של סרט בו שיחקה לאחר שחזרה לזרועותיו של השחקן בן אפלק, אבל לא נשכח כי חוותה שנים של צער לפני שהציתה מחדש את הרומן שלה עם זוכה האוסקר, לו הייתה מאורסת לפני הפרידה שלהם בשנת 2003. אז מה השתבש במערכת היחסים שלהם בפעם הראשונה? "בן ואני, נפרדנו שלושה ימים לפני החתונה שלנו", נזכרה ג'יי לו בסרט התיעודי החדש שלה "סיפור האהבה הגדול שמעולם לא סופר".

"תוכננה לנו חתונה גדולה - 14 סדרנים ושושבינות - ושלושה ימים לפני כן, פשוט התפוררנו תחת הלחץ". אפלק שיתף בסרט של אמזון פריים שהסיבה מאחורי הפיצול הייתה "כמות ההתעניינות העצומה סביב החיים הפרטיים שלנו". עם זאת, בני הזוג הסכימו שביטול החתונה הראשונה שלהם הוביל אותם למסע גילוי עצמי, כזה שבסופו של דבר עזר להם לחזור האחד לשנייה, כשהתפייסו בשנת 2021. הם קשרו את הזוגיות שלהם בברית נישואים בטקס בלאס וגאס ביולי 2022, לפני שאמרו "I DO" בחתונה ענקית בג'ורג'יה בחודש שלאחר מכן.

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

"במשך כל השנים, זה היה ממש קשה כי לא רק הרגשתי שאיבדתי את אהבת חיי, הרגשתי שאיבדתי את החבר הכי טוב שהיה לי אי פעם", נזכרה ג'ניפר את התקופה בנפרד. "ולא יכולתי לדבר כל כך הרבה שנים, וזה היה החלק הכי קשה". זוכת הגראמי הודתה שהיא "כעסה" על בן לזמן מה, "אבל שברון הלב הזה הביא את שנינו למסלול להבין את עצמנו כדי להיות אנשים טובים יותר".

במהלך אותה תקופה, לופז ילדה את התאומים מקס ואמה בני ה-16, אותם היא חולקת עם בעלה לשעבר מארק אנתוני. בינתיים, אפלק הביא לעולם את הילדים ויולט, 18, סרפינה, 15, וסמואל, 11, עם אשתו לשעבר ג'ניפר גארנר. עבור ג'יי לו, היא מצאה שלווה לאחר שסלחה גם לבן וגם לעצמה על בעיות העבר שלהם. "אני מרגישה שיצאתי מהצד השני", אמרה בסרט התיעודי. "עברתי את זה. עשיתי משהו טוב מהחיים שלי. אני גאה בזה".

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)