היילי ביבר, הדוגמנית ואשתו של הזמר ג'סטין ביבר, הפתיעה את עוקביה ברשתות החברתיות כשחשפה מראה חדש ומרענן. בתמונה שפרסמה בסטורי שלה באינסטגרם, הציגה הייג'י שיער בלונדיני בהיר במיוחד, שינוי דרמטי מהגוון החום הכהה שאפיין אותה עד כה. השינוי המפתיע מגיע שבועות ספורים בלבד אחרי שהייג'י וג'סטין קיבלו בברכה את בנם הבכור, ג'ק בלוז, ומעורר שאלות האם מדובר בחלק משינוי כולל בחייה של הדוגמנית הטרייה.

היילי בת ה-27, נראתה בתמונה ללא איפור, כשהיא מדגימה את שערה הזהוב החדש שנראה בהיר משמעותית מהצבע החום השוקולד שאפיין אותה לאחרונה. היא ענדה משקפי קריאה אופנתיים ואת שרשרת היהלומים עם האות 'B' שהפכה לסמל המסחרי שלה, כשהיא מקמטת קלות את שפתיה למצלמה. "בהיר יותר לסתיו," כתבה לצד אימוג'י של תספורת בלונדינית.

היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)
היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)

השינוי הדרמטי במראה של היילי מגיע בתקופה משמעותית בחייה. בסוף אוגוסט, היא וג'סטין קיבלו בשמחה את בנם הבכור, ג'ק בלוז. למרות שהזוג טרם חשף את תאריך הלידה המדויק, הם שיתפו תמונה מרגשת של כף רגלו הקטנטנה של התינוק, מה שגרם להתרגשות רבה בקרב מעריציהם.

היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)
היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)

מקור קרוב לזוג הטרי סיפר לאחרונה למגזין PEOPLE כי ג'סטין "כבר אבא נהדר" וכי התינוק הוא "נס אמיתי". המקור הוסיף כי היילי מסתגלת היטב לאימהות, וכי ההיריון היה משהו שהזוג ייחל וציפה לו מאוד. "היום שבו הם גילו שהייג'י בהיריון היה היום הטוב ביותר בחייו של ג'סטין," חשף המקור.

השם ג'ק בלוז, שנבחר לבנם של הזוג ביבר, נראה כהמשך למסורת משפחתית. האותיות 'JB' מתכתבות עם שמות רבים במשפחת ביבר, החל מאביו של ג'סטין, ג'רמי ג'ק ביבר, דרך ג'סטין עצמו ועד לאחיו הצעירים ג'קסון וג'זמין. למרות שהזוג טרם אישר זאת, נראה כי השם ג'ק הוא מחווה לשמו האמצעי של אביו של ג'סטין.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WiLD 949‎‏ (@‏‎wild949‎‏)‎‏

השינוי במראה של היילי מעיד אולי על תחילתו של פרק חדש בחייה. הבלונד הבהיר מזכיר את המראה שאימצה בשנת 2015 ובשנת 2018, לקראת נישואיה לג'סטין. הזוג, שהכיר לראשונה ב-2011 בהצגת הבכורה של הסרט התיעודי של ג'סטין "Never Say Never", נישא בספטמבר 2018 לאחר כארבע שנים של מערכת יחסים לסירוגין.

עבור מעריציה הרבים של היילי, השינוי במראה הוא לא רק עניין אופנתי, אלא גם סמל לתקופה חדשה בחייה. מעבר להיותה אייקון אופנה ומודל לחיקוי, הייג'י מוכיחה כי היא מוכנה להתחדש ולהפתיע, גם בתקופה המאתגרת של אימהות טרייה.

בעוד שהזוג הצעיר טרם חשף תמונות נוספות של בנם או פרטים נוספים על חייהם החדשים כהורים, נראה כי השינוי במראה של הייג'י הוא רק טעימה קטנה ממה שצפוי לנו בעתיד מהזוג המפורסם. עם הכניסה לעונת הסתיו והתחלה חדשה במשפחת ביבר, נראה כי הייג'י מוכנה להתחיל פרק חדש ומרגש בחייה, הן כאם והן כאייקון אופנה עולמי.