חברת שליחויות של אתר האופנה "shein" בישראל, כינתה לקוחה ערבייה מרהט "חרא", כעת היא תובעת אותם בעזרת עורך דינה אסף שרעף, על 150 אלף שקלים על רקע גזענות. אזרחית תושבת רהט, הזמינה משלוח בגדים מאתר האופנה הסיני הנודע "shein", וגילתה שבגלל שהיא ערביה, שם הנמען שלה שונה ל"חרא".

כשחברת השליחויות עדכנה את הלקוחה שהמשלוח בדרך אליה נכתב לה בהודעה: "חרא, נהג בדרך למקבל/נקודת איסוף". כשהמשלוח התקבל לידיה שונה הסטטוס: "לנשלח, חרא נמסר, סגור". הלקוחה שיתפה כי היא נפגעה מהאמירה הגזענית במיוחד בימים קשים אלה לחברה הערבית.

הזמנה משיין (צילום: פרטי)
הזמנה משיין (צילום: פרטי)


כעת עורכי דינה של הלקוחה, אסף שרעף וטליה שחר, הידועים כמי שמייצגים את כתבי מהדורות החדשות המובילים בתביעות דיבה, שיגרו מכתב התראה לפני תביעה בסך 150 אלף שקלים נגד חברת השליחויות בישראל מטעמם של חברת האופנה הסינית שיין, בגין לשון הרע, דיבה וגזענות. טרם נמסרה תגובתם של חברת השליחויות.

עורך הדין אסף שרעף מסר: ״מדובר בגזענות חמורה ביותר שנתקלתי בה, מדובר בביטויים קשים וחוזרים כנגד מרשתי, אנחנו רואים בחברה כאחראית מלאה להפצת הלשון הרע, גם אם נעשתה על ידי מי מעובדיה, בכוונתנו אף לפנות לשר המסחר והתעשייה על מנת למנוע הישנות של מקרים מסוג זה״.

עורכי דין אסף שרעף, טליה שחר  (צילום: פרטי)
עורכי דין אסף שרעף, טליה שחר (צילום: פרטי)