סערה ברשתות החברתיות: דוגמנית ויזמית ספרדייה מפורסמת הציתה את האינסטגרם עם תמונה שחצתה את כל הגבולות המקובלים. הפוסט הנועז לא רק שעורר דיון סוער על גבולות החשיפה ברשתות, אלא גם משך תגובה מפתיעה מכיוון בלתי צפוי - האקס המפורסם שלה.

מאז פרידתה המתוקשרת ממארק ברטרה, שחקן כדורגל ספרדי ידוע ששיחק בברצלונה ובנבחרת ספרד, הדוגמנית הספרדייה ג'סיקה גוגליאלמי ממשיכה להסעיר את הרשת. לאחרונה, היא שיחררה קולקציית בגדי ים של המותג שלה בשיתוף עם "פלייבוי" והמשיכה להעלות תמונות פרובוקטיביות, אך הפוסט האחרון שלה עלול לסכן את חשבון האינסטגרם המצליח שלה.

היפהפייה מברצלונה, שיש לה קרוב לשני מיליון עוקבים, שיתפה סדרת תמונות לפני יציאה לבילוי. בתמונות היא נראית לובשת חולצת תחרה שחורה שקופה ללא דבר מתחת, חושפת לחלוטין את חזה ולא משאירה מקום לדמיון. החשיפה ה"מוגזמת", לטענת רבים, עלולה לגרום לחשבונה להיחסם או אפילו להיסגר בשל הפרה של כללי הפלטפורמה.

הפוסט הנועז יצר רעש עצום ברשת, הועבר מיליון פעמים וזכה למאות אלפי לייקים ותגובות. התגובות היו מגוונות, החל מהערצה ועד לביקורת חריפה. אחד העוקבים כתב: "לא ידעתי שאפשר להסתובב ככה – ג'סיקה, את סכנה לציבור", בעוד אחרת הוסיפה: "בטח קשה מאוד לחיות עם נטל 'האישה הסקסית בעולם' על כתפייך".

אך התפנית המפתיעה הגיעה כאשר אחד מהמגיבים לפוסט היה לא אחר מאשר מארק ברטרה, הכדורגלן המפורסם שהיה בן זוגה של ג'סיקה בעבר. ברטרה, שהתפרסם בזכות משחקו בקבוצת ברצלונה ובנבחרת ספרד, הגיב לתמונה באופן שעורר גל של ספקולציות: האם הוא מנסה לפלס את דרכו חזרה לליבה של היפהפייה? או שמא הם פשוט נשארו ביחסים טובים למרות הפרידה?

נותר רק לראות מה יהיה הצעד הבא של הדוגמנית הנועזת - האם היא תמשיך לדחוף את הגבולות ברשתות החברתיות? האם נראה התפתחות חדשה ביחסיה עם ברטרה? או שמא היא תפתיע אותנו עם מהלך חדש לגמרי בקריירה שלה? כך או כך, ברור שג'סיקה גוגליאלמי תמשיך למשוך תשומת לב רבה בעולם הרשתות החברתיות והאופנה.