ונסה הדג'נס לא מפסיקה להפתיע. כוכבת ׳היי סקול מיוזיקל׳, שרק לאחרונה הפכה לאמא, הוכיחה שהיא עדיין יודעת איך להצית את הדמיון בבילוי לילי בסגנון האלווין. בתמונה שפרסמה, הדג'נס נראית מדהימה בבגד גוף שחור עם מחשוף עמוק לחזה, מציגה בגאווה את הגזרה המרשימה שלה חודשים ספורים בלבד לאחר הלידה.

הדג'נס, בת ה-35, הוכיחה שוב את יכולתה לגנוב את ההצגה. בערב רביעי האחרון, היא יצאה לבילוי ליילי עם בעלה, שחקן הבייסבול קול טאקר, והפגינה לוק שגרם לכולם לסובב ראש. הבחירה בבגד גוף שחור עם מחשוף עמוק במיוחד לחזה לא רק הדגישה את גזרתה המרשימה, אלא גם סימנה את חזרתה הסוערת לזירת הבידור והאופנה.

בערב רביעי האחרון, יצאה ונסה הדג׳נס היא יצאה לבילוי ליילי בסגנון האלווין עם בעלה, קול טאקר, וגרמה לכולם לסובב את הראש. הדג'נס בחרה ללבוש בגד גוף שחור ומחמיא, שהדגיש את קימוריה ואת החזרה המהירה שלה לכושר לאחר הלידה.

הלוק של הדג'נס היה מושלם לאווירת החג המתקרב: בגד גוף שחור ונועז שהציג מחשוף נדיב, ויצר מראה סקסי אך מתוחכם. היא השלימה את המראה עם שרשרת לב תואמת ותסרוקת חלקה, שהוסיפה נגיעה אלגנטית לסטייל הכולל.

ונסה הדג'נס (צילום: אינסטגרם)
ונסה הדג'נס (צילום: אינסטגרם)

אבל לא רק הלבוש של הדג'נס משך תשומת לב. הכוכבת נראתה קורנת ומאושרת, כשהיא מחייכת למצלמות ומציגה קוקטייל בסגנון האלווין. נראה שהדג'נס נהנית מכל רגע בחייה החדשים כאמא, ועדיין מוצאת זמן להתפנק ולבלות.

בחודש יולי האחרון, הדג'נס וטאקר הודיעו על הולדת בנם הבכור. למרות שהם לא חשפו פרטים רבים על התינוק, הדג'נס שיתפה בסטורי באינסטגרם: "אמא, אבא והתינוק מאושרים ובריאים!" הזוג, שהתחתן בדצמבר 2023 בטולום שבמקסיקו, נראה מאוהב ומאושר יותר מתמיד.

ההיריון של הדג'נס הפתיע רבים כשהיא הופיעה על השטיח האדום של טקס האוסקר במרץ האחרון, כשהיא מציגה לראווה את בטנה ההריונית בשמלה שחורה צמודה. מאז, היא המשיכה להדהים את מעריציה בסטייל ההיריון המרהיב שלה, ועכשיו - גם בסטייל האימהות המדהים שלה.

הדג'נס, שהתפרסמה בתפקידה ב"היי סקול מיוזיקל", ממשיכה לשלב בין הקריירה המצליחה שלה לחיי המשפחה החדשים. היא אף שיתפה בראיון ל-E! News שהיא מתכננת להראות לילדיה את כל עבודותיה בעתיד, ושהיא בחרה את התפקידים שלה לאורך הקריירה בקפידה כדי שיהיה להם מה לצפות בכל גיל.

עם הופעתה המרשימה בערב ההאלוויני, ונסה הדג'נס מוכיחה שאפשר להיות אמא טרייה ועדיין להישאר אייקון אופנה וסטייל. אנחנו כבר מחכים לראות מה היא תלבש בהאלווין עצמו!