הקמפיין של אמריקן איגל עם השחקנית סידני סוויני הפך לאחד המהלכים הפרסומיים המדוברים ביותר השנה - שילוב של הצלחה מסחררת לצד שערורייה תקשורתית. לפי אתר כלכליסט, החברה דיווחה כי בתוך שישה שבועות בלבד הקמפיין הצליח להביא 700 אלף לקוחות חדשים, והפך את מכנסי הג’ינס של סוויני לפריט חובה שאזל מהמלאי בתוך ימים. מניות החברה זינקו ביותר מ-25% וההכנסות ברבעון הגיעו ל-1.28 מיליארד דולר - הרבה מעל התחזיות.
אבל כזכור, מאחורי המספרים עמדת סערה לא קטנה. הסלוגן "לסידני סוויני יש ג'ינס מעולה", אבל משחק המילים התמים על "גנים" ו"ג'ינס" הפך לסערה ברשתות החברתיות ועורר האשמות על גזענות, ואף השוו את הקמפיין לתעמולה נאצית. העובדה שסוויני, בלונדינית עם עיניים כחולות, נבחרה לייצג את המסר, הפכה את הסערה לאש יוקדת ברשתות. מבקרים טענו כי החברה מציירת אידיאל יופי מצומצם ולא מגוון, בעוד אחרים טענו שהכול נעשה במודע כדי לעורר פרובוקציה ולייצר באזז.
באמריקן איגל לא נסוגו. להפך, בחברה הודיעו כי בכוונתם להמשיך את הקמפיין גם במחצית השנייה של השנה, ואף לשלב אלמנטים חדשים. במקביל השיקו שיתוף פעולה נוסף עם כוכב הפוטבול וארוסה של הזמרת טיילור סוויפט, טרוויס קלסי, מהלך שנועד לחזק את הקשר של המותג עם כוכבים עכשוויים ועם שיח תרבותי מתוקשר.
ובזמן שהקריירה של סידני שוברת שיאים, גם החיים האישיים שלה בכותרות. לפי דיווחים במגזין PEOPLE, היא מנהלת קשר רומנטי לא מחייב עם מפיק העל סקוטר בראון, אחד האנשים החזקים בתעשיית המוזיקה. השניים נצפו מבלים יחד באירועים נוצצים, בהם חתונת הענק של ג’ף בזוס ולורן סנצ'ז בוונציה, וגם במהלך חופשת סוף השבוע בלייק טאוהו. מקורבים מתארים את הקשר כקליל וחברי, אך מלא באינטימיות ותשומת לב הדדית.