בשבועות האחרונים, בשעה שאתם רואים על המסך את אלכס עמר, חצי מצמד הצרפתים ג'וזי ואלכס שמככבים ב"המירוץ למיליון", כשהוא רץ עם חברו לשלל משימות מסביב לגלובוס - מתמודד הריאליטי בכלל אושפז בבית החולים כמה פעמים, לאחר שחש ברע בנסיבות מסתוריות.


למרות השמועות הרבות על נסיבות האשפוז של אלכס, שמאז תחילת שידור העונה החמישית לא כיכב באירועי השקה מרגשים ולא נראה הרבה בפומבי (לעומת כמה מחבריו לתחרות), נדמה שמצבו די טוב. כיוון שלאחרונה, עמר לא רק שוחרר מבית החולים "איכילוב" שבתל אביב, אלא גם נתפס על ידי העדשה של TMI כשהוא מבלה עם חברים בלב העיר הגדולה. סה לה ווי, כוכב!

היי הנה אלכס עמר, מהצמד ג'וזי ואלכס, מבלה בתל אביב
היי הנה אלכס עמר, מהצמד ג'וזי ואלכס, מבלה בתל אביב
"כפרה, בשבילי רק קולה"
"כפרה, בשבילי רק קולה"

"או לה לה, רוצה בגט?"
"או לה לה, רוצה בגט?"


עמר, אם תהיתם, נתפס בסוף השבוע האחרון בשעות הערב, כשהוא מבלה בחברתה של בחורה אנונימית וחבר אחר (שאינו ג'וזי, אם תהיתם) בבית קפה מוכר בדרום תל אביב. נכון, אלכס נראה די שונה מכפי שנראה בתקופת צילומי "המירוץ למיליון", אך עדי ראייה סיפרו ל-TMI שהשיחה הקולחת שניהל על מקומות בילוי והעובדה שהתאכזב מכך שצוות המלצרים במקום לא ממש זיהה את כוכב הריאליטי הטרי, כנראה מעידים על כך שהוא מאושש ושב לאיתנו. רק בריאות.

מרשת, המשדרת את "המירוץ למיליון" נמסר: "אנו מנועים מלהעביר פרטים ביחס למצבו הרפואי או כל מידע שמפר את החיסיון הרפואי ואת פרטיותו של אלכס עמר. נדגיש כי  כל הספקולציות באשר למצבו הרפואי בעבר ובהווה והסיבות שלכאורה הביאו לכך אינן נכונות. אנו מאחלים לאלכס החלמה מהירה".

וולה ווז. אלכס עמר
וולה ווז. אלכס עמר

חולה עליך, מון שרי!
חולה עליך, מון שרי!


אם תהיתם, ככה אלכס וג'וזי נראים ב"המירוץ למיליון":