לא ברור האם הפרידה מרז זלצרמן בן הזוג שלה בשלוש שנים האחרונות משפיעה עליה, או שזה סתם עניין של חוסר תיאבון, אבל אלכסה דול הולכת ונעלמת! אחרי שכבר ספגה אש בעבר על המראה החדש והשדוף שלה, דול ממשיכה להצטמק והיישר מניו יורק, שם היא שוהה בימים אלה בקידום קריירת הדוגמנות שלה, היא מציגה ברשתות החברתיות את הבטן הצמודה לגב ואת העצמות ברגליים.



בין שלל התמונות שהדוגמנית פרסמה היא אמנם נראית מאושרת ושמחה אבל הגוף שלה אומר אחרת. בתגובה לתמונות, דול ספגה ביקורת נוקבת מעוקביה שדואגים לשלומה ובריאותה ואילו אחרים שכועסים שבתור דמות מפורסמת היא מהווה דוגמא רעה לבנות צעירות שחולמות על קריירת דוגמנות מצליחה.






"ממש הגזמת עם הרזון" כתבה אחת העוקבות, "חבל שככה את מנצלת את המעמד שיש לך, יש פה בנות שמעריצות אותך ומה שאת מעבירה להן זה שאם הן יהיו רזות (או יותר נכון אנורקסיות) כמוך, הן יהיו יותר יפות. יש לך כוח ואת משתמשת בו בצורה לא נכונה". אחרים המשכיו וכתבו "את צריכה לאכול משהו", "איזו רזה שמע ישראל", "אנורקסיה במיטבה",  "רזון קיצוני, בבקשה תשמיני" ועוד תגובות שאמרו "למה עשית את זה לעצמך", "בנות תסתכלו טוב בטוב זו מחלה נוראית וקוראים לה אנרוקסיה" "את שלד", "את מעבירה פה מסר ,ולא טוב", ועוד תגובות בוטות ומודאגות בנושא.