מה יש לבן הזוג החדש שלה להגיד על זה? רגע לפני שהדוגמנית הישראלית חזרה לביקור ממושך בישראל אחרי שהייה ארוכה בארצות הברית, הצטלמה אלכסה דול לסט תמונות חושפני עבור סוכנות הייצוג הבינלאומית עלית מודלס ניו יורק, שם היא חתומה.

דול כפי שכבר קראתם, עושה ככל שביכולתה לפצוח בקריירת דוגמנות בינלאומית משגשגת, החל מדיאטת כאסח בשילוב עם אימוני כושר, גמילה מאלכוהול וסיגריות, טיפולי פנים וצצלוליטיס וגם אם זה אומר לחשוף את האיברים האינטימיים שלה מול עדשות המצלמה למגזין אינטרנטי אירוטי במיוחד. אז האם דול עושה הסבת מקצוע ומתחילה לדגמן למבוגרים בלבד? עוד לא לגמרי ידוע




דול שממתינה לתשובות מהמגזין הנחשק "ספורטס אילוסטרייטד", הצטלמה לא פעם בתמונות פרובוקטיביות שחושפות את גופה. אבל זאת הפעם הראשונה שהיא הולכת עד הסוף וחושפת את פטמותיה מול עדשת המצלמה, הפעם לכבוד הצלם הבינלאומי פטריק קסיונג.



בצער רב לאחר פרסום הכתבה הוסרה התמונה מעמוד האינסטגרם ובמערכת האתר התקבלה בקשה להסיר אותה גם מהידיעה, בינתיים נותר לכם רק להמשיך לדמיין.



 

A photo posted by Patrick Xiong (@patrick_xiong) on


 

A photo posted by Patrick Xiong (@patrick_xiong) on


 

A photo posted by Benevolent Mag (@benevolent.mag) on


חשבתם שאחרי זה היא תעצור לנוח קצת? לא...כי גם את השהות שלה בימים אלה בארץ היא לא ביזבזה לפאן אלא לביזנס, ועלתה מיד על סט להלבשה תחתונה לטובת צילומים לבוק הפרטי שלה בארץ. ילדה חרוצה.

עד לפרסום הידיעה לא התקבלה תגובה מהסוכנות של אלכסה דול לגבי הידיעה