הילולת חתונה ואדל בספלוב? לא התבלבלתם, כוכבת "איט גירלז" הלוהטת ממש לא תלבש שמלת כלה בקרוב, היא בכלל עסוקה בשבירת לבבות כרווקה מבוקשת - אחרי שרק לא מזמן נפרדה מבן הזוג לשעבר מאץ' עבד. אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לארגן מסיבת רווקות לוהטת ומפתיעה לגברת מוכרת אחרת. למי? שימו לב.

בתור חברה מסורה, בספלוב (שכבר התמודדה גם עם משימות לא פשוטות בתכניות בהן השתתפה על המסך) לקחה על עצמה את האחריות על ארגון מסיבת הפרידה מהרווקות של החברה מהדוקו-ריאליטי קים אקפי, שתינשא בחודש הבא (ב 8 לספטמבר ליתר דיוק) לבחיר לבה. אז ממש רגע לפני החתונה, הרבה לפני שהכלה ממריאה לירח הדבש, אדל עובדת על מסיבה סודית ומושקעת במיוחד ל-BFF.




אחרי שקראתם ב-TMI על מסיבת הפתעה אחרת, הגיע הזמן להרוס (בצער רב) חגיגה נוספת. אקפי ו-13 מחברותיה הטובות ובהן חברותיה לסדרה, בנות ה"איט גירלז" דנה זרמון, אבישג נגר ומארגנת האירוע כמובן, יארזו את בגדיהן המשובחים ויעבירו את סוף השבוע הקרוב ב"אחוזת טאו," הממוקמת בהוד השרון. כיאה לבנות בסטייל, הן יהנו בביקיני חושפני ממסיבת בריכה שתימשך עד השעות הקטנות של הלילה, אלכוהול חופשי, משחקי רווקות וכמובן ארוחות כיד המלך (או יותר נכון, כיד המלכות). התמונות מהאיוונט? צפויות להיות מרגשות במיוחד.

פאן להן ביחד. אדל בספלוב, קים אקפי, דנה זרמון ואבישג נגר (צילום: אור גפן)
פאן להן ביחד. אדל בספלוב, קים אקפי, דנה זרמון ואבישג נגר (צילום: אור גפן)



 

A photo posted by אדל בספלוב (@adelbespalov) on