דניאל גרינברג נתפסה מעשנת (צילום מסך, סטורי של מירן בוזגלו)

הביצה ממשיכה לחזור לשגרה ואתמול בשעות הצהריים נערך אירוע בוילה בסביון עם שלל ידוענים וכוכבים מהזמר הים תיכוני, ביניהם קובי פרץ, משה פרץ, ליאור נרקיס, מאור אדרי, הכדורגלן מאור ואשתו מירן בוזגלו וכן גם אייל גולן ודניאל גרינברג שנמצאת כזכור בהריון שני. האורחים במקום תיעדו את חגיגות האירוע, וגרינברג מבלי שידעה נלכדה בעדשות המצלמה כשהיא מעשנת סיגריה.

הרשת סערה והביקורות מיהרו להגיע על איך הדוגמנית ואשתו של הזמר מעשנת כשהיא נושאת ברחמה עובר מתפתח "איזו חוסר אחריות" כתבו. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שלה, גם בהריון הקודם הראשון עם מיאל, גרינברג עישנה סיגריות ואמרה בראיון בגאווה "אני לא מהבחורות המושלמות שמפסיקות לעשן כשהן רואות שני פסים במקלון".

"הילדה לא מסכנה בכלל": דניאל גרינברג העלתה תמונה של מיאל וגרמה לסערה ברשת - לחצו כאן

רגע לפני המשפט של אייל גולן: דניאל גרינברג בפוסט מרגש - לחצו כאן

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)

לאור הביקורות הנוקבות שספגה ההריונית ברשת החליטה להשיב כשכתבה הלילה בפוסט "התחשק לי סיגריה. עוד סערה ברשת, אז שוב אנחנו פה, אני תמיד מחזירה תגובה בעיקר על דברים שאני אומרת ועושה בלב שלם. שיתפתי בעבר בכתבה שלי שעישנתי בתקופת ההריון 3-4 סיגריות ביום . בריא? כנראה שלא. מזיק כנראה שגם לא.הכל במינון והכל במידה, נשים יקרות, תחיו, תחוו את ההריון שלכן בדרך שאתן בוחרות. לאף אחד או אחת אין את הזכות לשפוט וחעשות לכן נו נו נו. הכי חשוב שניהיה רגועות, חופשיות, שלוות ומאושרות. מתכון טוב להריון  קל יותר"

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם,מירן בוזגלו)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם,מירן בוזגלו)