עד לפני כמה שבועות לא הרבה ידעו מי זו אתי כרייף, אבל אחרי החשיפה המטלטלת ב"עובדה", השופטת בדימוס מוכרת כמעט בכל בית. כרייף שעזבה את תפקידה ב-2019 בעקבות פרשת "מין תמורת מינוי",  במהלכה ניהלה קשר רומנטי עם אפי נווה עוד כשהיה נשוי לחני נווה, התראיינה בשבוע שעבר ל"עובדה". בעקבות הראיון זכתה לחקוי ב"ארץ נהדרת" ואף לתמיכה בקרב תומכי הליכוד ועכשיו הגיע השלב הבא - הזמנה לאירוע השקה מתוקשר.

לאחר שהתפקדה בעצמה למפלגת הליכוד כשלא פסלה כניסה בעתיד לפוליטיקה, כעת מנצלת כרייף את דקות התהילה והתייצבה אמש לראשונה באירוע השקה מול עדשות המצלמה בפרימיירה לסרט החדש "חתונה בהפתעה" בשת"פ עם חברת האופנה הבינלאומית GUESS. אממה השיא של הערב נרשם במפגש המביך שנערך בין כרייף לגרושתו של אפי נווה, חני שנכחה גם היא באירוע.

"זו הייתה מעידה חד–פעמית": בן הזוג של אתי כרייף מגיב לראשונה - לחצו כאן

אתי כרייף (צילום: אור גפן)
אתי כרייף (צילום: אור גפן)

מפגש מביך? חני נווה (צילום: אור גפן)
מפגש מביך? חני נווה (צילום: אור גפן)

כרייף הגיעה לאירוע מלווה בבן זוגה טל גולדמן, כשהיא ידעה שגרושתו של אפי תהיה נוכחת במקום, אך זה לא מנע ממנה להתייצב בלי מורא וומבלי שזה הפריע לה, כך מסר מקורב לכרייף. איש יח"צ של כרייף אורי צרור ליווה את כרייף ודאג לאורך כל האירוע לשמור על מרחק בין כרייף לחני נווה בכדי למנוע מפגש מביך בין השתיים.  עוד בלטו באירוע יהודה נהרי, נטלי דדון, הראל מויאל, חני נחמיאס, אוהד בוזגלו עם אלכסה, נאווה בוקר, קובי מאור, לינור סביניק, רומי נסט ואחרים.

אתי כרייף, טל גולדמן (צילום: אור גפן)
אתי כרייף, טל גולדמן (צילום: אור גפן)