מי שהייתה עד לא מזמן מגישת "פגוש את העיתונות" במשך קרוב לעשור והייתה חלק מחברת החדשות כמגישה ופרשנית במשך 30 שנים, הלא היא רינה מצליח, שהודיעה על פרישתה לפני מספר חודשים, מתרגלת לחייה החדשים. מצליח סיפרה כי "נורא סבלתי בשנים האחרונות, ורק הקרובים אליי יודעים, ובאמת כשהייתי עצובה מהפרידה, הם הזכירו לי: תזכרי איך כל יום שישי לפני 'אולפן שישי' היית עצובה ומדוכאת, וסלח לי על הביטוי, 'טרטרת לנו בשכל'... כמעט יצא לי ביטוי פחות אלגנטי, כמה לא בא לך, לא בא לך, לא בא לך... ונמאס לך להתקשר לפוליטיקאים ולא בא לך. אז כבר מאסתי בפוליטיקה הישראלית". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רינה מצליח (צילום: פרטי)
רינה מצליח (צילום: פרטי)

כעת מצליח מטפחת את קריירת המשחק שלה עם תפקיד של מכשפה בסדרה "הברווזון המכוער״ מבית HOT, שאותה יצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן כסדרת ההמשך של ״אורי ואלה״. לא רק זה, מצליח גם לקחה ברצינות את הקריירה החדשה שלה והחלה לימודי משחק אצל השחקן והמורה גל אמיתי.

אז אם התרגלתם לראות אותה במסדרונות הכנסת או באולפני חברת החדשות בנווה אילן, תתרגלו לראות אותה במקומות בהם מסתובבים שחקנים. מצליח נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא קונה קפה בבית קפה שממקום בסמוך לתיאטרון "הבימה". האם היא בקרוב תשחק גם בהצגה חדשה? ימים יגידו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

צמוד להבימה. רינה מצליח (צילום: פרטי)
צמוד להבימה. רינה מצליח (צילום: פרטי)