העונה החדשה של "להיות איתה" הושקה באירוע נוצץ בסינמה סיטי גלילות, כשכוכביה הגיעו נרגשים להציג בפנינו את העונה השלישית לסדרה המצליחה מבית היוצר אסי עזר

המעמד המכובד של האירוע דרש לבוש תואם לסיטואציה – נוצץ, דרמטי, ולא חושף יותר מדי מידע. ממש כמו שמלתה של הכוכבת, רותם סלע. בשיער אסוף, איפור עדין, והחן המאפיין אותה – סלע הפציצה בלבוש צנוע ומלא נוכחות. 

רותם סלע (צילום: אור גפן)
רותם סלע (צילום: אור גפן)

אגב, בואו נבהיר: אין ספק שגזרת שמלתה לא נועדה להחמיא, ללא הבדל של דת גזע מין או גזרה. אך בשילוב האלמנטים: תיק היד המטריף, העגילים, המראה המעט מרושל בשיער יחד עם הנעל שמקנה איזון ללוק הסגור - סלע הצליחה להעפיל פה, על אף הגזרה הנוראית שמיישרת כל קימור. 

לצדה, בן זוגה בסדרה, אביב – תוריד את הכובע – אלוש. השחקן שילב בין מכנס מחויט ונעל תואמת, לחלק עליון בייסיק עם חולצה לבנה ועליה מכופתרת פתוחה, שילוב לא רע, שגם דיי מאפיין את הפשטות והקסם שיש באלוש. אבל בחייאת, תוריד את הכובע.

אביב ונופר אלוש (צילום: אור גפן)
אביב ונופר אלוש (צילום: אור גפן)

אגב, לעומת האיש שלנו שנראה כאילו חזר מעוד פרסומת של "קפה עלית", אשתו בחיים האמיתיים נופר, היממה אותנו עם שמלה בסגנון בוהו-שיק אדומה, כשלרגליה עקב ורדרד-ניוד שנותן את מלוא הכבוד לבגד, ושיער משוך לאחור שרק הוסיף אור לפניה. 

הכוכבת הנוספת, הילה סעדה, בשמלת המקסי השחורה נראתה "קלאס באפס מאמץ" כמו שנהוג לומר בימינו, אלא שהקלאס גבל בשעמום. נכון, שמלה שחורה, מחמיאה, עקב שחור ואיפור מעט מעושן – על פניו, בהחלט הופעת ערב קלאסית, אבל מה עם קצת צבע? בואי נשבור עם איזה תיק, אודם עז, משהו.

הילה סעדה (צילום: אור גפן)
הילה סעדה (צילום: אור גפן)

המחוייט הבא, עופר חיון, שיחק טוב עם פלטת השחורים-אפורים ועשה זאת מעולה: אלגנטי, אך לא מדי, מהודק ומחמיא. אל מולו, אסי עזר, שנראה שבחר במודע שלא ליטול סיכונים בערב הזה, כששילב מכופתרת לבנה עם מכנס שחור מחויט. נו בסדר, לא מזיק.

עופר חיון, אסי עזר (צילום: אור גפן)
עופר חיון, אסי עזר (צילום: אור גפן)

מי שגנבה את ההצגה הייתה יעל אלקנה, שהשילוב בין האיפור-לשיער-לחליפה הרימו לה בטירוף. צבע חליפתה של אלקנה יכול היה לגרום לנו לפיהוק, אילולא בגד גוף התחרה בצבע הוורדרד שבצבץ לו. עם תוספת של תכשוט נכון, שיער אסוף למעין "גולגול" ואיפור עדין ותואם – אלקנה הטילה פה פצצה.

יעל אלקנה (צילום: אור גפן)
יעל אלקנה (צילום: אור גפן)

בגזרה הבינלאומית, השחקן עומר שריף ג'וניור שיככב בעונה החדשה – עשה פה מעשה שלא יעשה: גם טוטאלוק חום (שעם כל הכבוד לכך שמדובר בצבע סתווי, אנחנו עדין לא שם) וגם שילוב של מבריק ומבריק יותר (בשפה הפשוטה) ששיווה לו מראה של אביו של חתן בר המצווה, רק משנות -80. פשוט לא. תשמע לאחיך, עופר חיון, כי את הלוק הג'ורג' קלוניאי שלך, קשה להרוס. 

עומר שריף ג'וניור (צילום: אור גפן)
עומר שריף ג'וניור (צילום: אור גפן)